31.07.2013 / 13:59
StoryEditor

PGS: 500 sklepów do połowy 2014 roku

Michał Sadecki ()
Rozmowa z Michałem Sadeckim, dyrektorem zarządzającym Polskiej Grupy Supermarketów

W PGS jest obecnie 381 sklepów. Jakie macie plany rozwoju?

Zakładamy, że do końca br. nasza grupa będzie liczyć 450­‑470 placówek. Do walnego zgromadzenia wspólników, które ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 16:36
StoryEditor
Zmiany w zarządzie giganta mięsnego. Jak wiceprezesi chcą rozwijać Sokołów S.A.?
Zmiany w zarządzie giganta mięsnego. Nowymi wiceprezesami zostali Piotr Żehaluk (po lewej) oraz

W Zarządzie firmy Sokołów S.A. doszło do ważnych zmian personalnych. Jeden z największych producentów mięsa w Polsce ma dwóch nowych wiceprezesów. Są nimi: Michał Misterski i Piotr Żehaluk. Jak chcą rozwijać mięsnego giganta?

W artykule przeczytasz:

  • Kto odszedł z zarządu Sokołowa ?
  • Michał Misterski – nowy wiceprezes ds. finansowych w Sokołowie S.A.
  • Piotr Żehaluk nowym wiceprezesem Sokołowa S.A. odpowiedzialnym za produkcję i rozwój
  • Zmiany również w marketingu i sprzedaży Sokołowa
  • Sokołów to jeden z największych producentów mięsa w Polsce. Marka Sokołów – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mięsnych w Polsce

Z zarządu Sokołowa odchodzą Kazimierz Kisiel i Janusz Jastrzębski

Od 1 października 2025 r. Sokołów S.A., jeden z największych producentów mięsa w Europie środkowej ma dwóch nowych wiceprezesów. Pierwszy z nich ma zająć się kwestiami finansowymi spółki, a drugi odpowiada za produkcję i rozwój holdingu.

– Serdecznie dziękuję Januszowi Jastrzębskiemu – dotychczasowemu wiceprezesowi zarządu ds. finansowych oraz Kazimierzowi Kisielowi – dotychczasowemu wiceprezesowi zarządu ds. produkcji i rozwoju. Ich wkład w rozwój naszej firmy jest trudny do przecenienia. Ich profesjonalizm, zaangażowanie i bogata wiedza w wymierny sposób przyczyniły się do osiągnięcia licznych biznesowych celów – podkreśla Przemysław Gostkiewicz, prezes firmy Sokołów S.A.

Michał Misterski – nowy wiceprezes ds. finansowych w Sokołowie S.A.

Nowym wiceprezesem ds. finansowych w firmie Sokołów S.A został Michał Misterski. Na tym stanowisku zastąpił Janusza Jastrzębskiego, który pełnił tę funkcję od powstania Grupy Sokołów.

Michał Misterski ma duże doświadczenie, także zdobyte w innych firmach z branży FMCG, takich jak Stock Spirits Group oraz Lisner. Wcześniej pełnił m.in. funkcję Business Development Managera w firmie Cemex.

Sokołów w swoim komunikacie podkreśla, że Michał Misterski posiada umiejętności m.in. z zakresu negocjacji, planowania biznesowego, strategii marketingowej i analizy finansowej. Ukończył studia MBA na uczelni INSEAD – The Business School for the World.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 16:36
StoryEditor
Kaufland wycofuje ze sklepów Ustroniankę w kontrowersyjnej butelce! Głos zabrał prezes sieci
Na zdj. sklep sieci Kaufland (fot. Szymon Mucha/Shutterstock)

Sieć Kaufland po krytyce ze strony m.in. niektórych polityków i komentatorów zdecydowała się wycofać ze sprzedaży Ustroniankę w butelce o pojemności 3,001 l. Prezes polskiego oddziału sieci Martin Piterak w oświadczeniu przesłanym redakcji portalu wiadomoscihandlowe.pl przyznaje wprost: "Pojawienie się tej oferty było błędem".

Jak czytamy w oświadczeniu, pod którym podpisał się sam prezes Kaufland Polska Martin Piterak, sieć chce "wyjaśnić wszystkim (...) klientom oraz partnerom zaistniałą sytuacj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2025 21:05