16.02.2021 / 09:12
StoryEditor

Rozpoczynasz sprzedaż online? Pamiętaj o regulaminie sklepu internetowego

Trwa ewolucja e-commerce w Polsce (Fot.: Pexels CC0)
Polski rynek zakupów online jest już wart 100 mld zł. W minionym roku powstało 11 tys. sklepów internetowych. Jednym z elementów niezbędnych do założenia takiego sklepu jest stworzenie odpowiedniego regulaminu.

Regulamin sklepu internetowego to nic innego jak umowa pomiędzy sprzedającym a kupującym dany produkt. Piotr Jankowski, prowadzący kancelarię prawną w Olsztynie wyjaśnia, że pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2025 / 10:33
StoryEditor
2,5 tys. zł - tyle Polacy wyrzucają rocznie do kosza na śmieci. Lidl chce to zmienić
Na zdj. Lidl w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Czteroosobowa rodzina w Polsce może rocznie wyrzucić jedzenie warte nawet 2,5 tys. zł. Globalnie nawet jedna trzecia wyprodukowanej żywności ląduje w koszu. Lidl chce więc nauczyć Polaków “sztuki niemarnowania”

Pod hasłem,,Niemarnowanie jedzenia to sztuka, a Ty też możesz zostać artystą!” sieć zachęca do kreatywnego gotowania, przemyślanych zakupów, odpowiedzialnego przechowywania żywn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 09:58
StoryEditor
Gotówka to przeżytek, karta... również? Oto jak młodzi Polacy płacą za zakupy
Młodzi Polacy płaca kartą rzadziej od swoich rodziców (fot. Shutterstock)

Ponad połowa Polaków w wieku 18-29 lat deklaruje, że zawsze lub prawie zawsze płaci bezgotówkowo, gdy tylko ma taką możliwość, a niemal ośmiu na dziesięciu badanych przyznaje, że chętniej wraca do sklepów i punktów usługowych oferujących płatności cyfrowe. Aż 35 proc. ankietowanych we wspomnianym przedziale wiekowym rzadko lub praktycznie nigdy nie nosi jej przy sobie.

- Młodzi stawiają na wygodę, szybkość i innowacyjność, które oferuje świat cyfrowych finansów. To właśnie to pokolenie w największym stopniu zrezygnowało z gotówki na rzecz nowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 06:18