11.02.2021 / 10:50
StoryEditor

Sieć Bricomarché mocno stawia na rozwój e-commerce i dalszą rozbudowę sieci sklepów

Na zdj. jeden ze sklepów sieci Bricomarche w Polsce (fot. Grupa Muszkieterów)
W 2020 r. sieć Bricomarché wypracowała znaczące wzrosty sprzedaży. Obroty sieci były rekordowo wysokie i wyniosły ponad 2,88 miliarda złotych. Było to możliwe m.in. wzrostom sprzedaży LfL, ale także otwarciom nowych sklepó i rozwowi usług e-commerce.

W 2020 roku sieć Bricomarché dynamicznie rozwinęła udogodnienia z zakresu e-commerce. W momencie pojawienia się pierwszych obostrzeń związanych z pandemią, sieć udostępniła klie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:30
StoryEditor

Sprzedaż mięsa z probówki coraz bliżej Polski. Jest pierwszy wniosek o zezwolenie na wprowadzenie go do obrotu w Europie

Niemiecki start-up he Cultivated B jako pierwszy na świecie zarejestrował produkt z mięsa hodowlanego komórkowego w Europejskim Urzędzie ds. Bezpieczeństwa Żywności (fot. Envatoelements)
Niemiecki startup The Cultivated B, będący spółką zależną Infamily Foods, jest pierwszą firmą ubiegającą się o sprzedaż mięsa hodowanego komórkowo w Europie. Ile czasu może minąć zanim uzyska na nią zgodę?

Start-up The Cultivated B, który dotąd specjalizował się w produkcji bioreaktorów do produkcji mięsa hodowanego komórkowo i pozycjonował jako dostawca technologii w tym zakresi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
17.09.2023 / 16:44
StoryEditor

L’Oréal Polska pokazał badania dotyczące oczekiwań konsumentów w obszarze innowacji. Jakie są wnioski z analizy?

Valéry Gaucherand, dyrektor generalny L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie HUB
Innowacje są kluczem do sukcesu każdej organizacji oraz motorem napędowym zmian – wskazują eksperci firmy L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Czy mają rację, jak innowacje postrzegają konsumenci?

Technologie i innowacje napędzają trendy konsumenckie?

Nowe technologie stymulują rozwój wielu branż, zaczynając od medycyny, budownictwa, a kończąc na kosmetykach, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. wrzesień 2023 01:53