20.02.2020 / 18:17
StoryEditor

Sprzedaż Grupy Alibaba poszybowała w górę ponad wszelkie prognozy

Siedziba Grupy Alibaba w Binjiang Park, źródło: Wikimedia Commons (fot. By Danielinblue [CC BY-SA 4.0] )
W ostatnim kwartale 2019 r. sprzedaż Grupy Alibaba wzrosła o 38 proc. w stosunku do IV kw. 2018 r., do kwoty 161,5 mld juanów – to równowartość 23,2 mld dolarów. Analitycy prognozowali, że sprzedaż wyniesie mniej niż 160 mld juanów.

Wzrosła także liczba użytkowników kanału mobilnego – miesięcznie aktywnych użytkowników serwisu było 824 mln, co oznacza wzrost o 39 proc. w stosunku do poprzedniego roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 09:21
StoryEditor
Będzie strajk w Dino? Pracownicy sieci stawiają ultimatum! Chcą lepszych warunków pracy i dodatków pieniężnych
Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Związki zawodowe w Dino domagają się wprowadzenie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Dały władzom sieci czas na ustosunkowanie się do 9 grudnia. Jeśli nic się nie wydarzy, rozpoczną spór zbiorowy, co może skończyć się strajkiem pracowników.

Pracownicy Dino nie są zadowoleni ze swoich warunków pracy. Mimo że sieć dynamicznie się rozwija, a niedawno otworzyła sklep nr 3 tys., w których zatrudnia prawie 54,5 tys. osób...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 17:20
StoryEditor
Adam Imielski, szef Kraft Heinz w Polsce: Innowacje są jednym z moich priorytetów [WYWIAD]
Za kadencji Adama Imielskiego w roli dyrektora zarządzającego Kraft Heinz w Polsce liczba nowości wprowadzanych przez firmę na rynek wzrosła z dwóch, trzech do ponad 30 rocznie (fot. materiały prasowe)

Pudliszki czy Heinz? Która z tych marek jest bliższa sieci Dino. Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz w Polsce, zdradza w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, jak rozwija się współpraca firmy z siecią Dino. Mówi również o tym, gdzie Kraft Heinz szuka dla siebie szans na wzrosty oraz jakie lekcje wyciąga z wdrożeń, które nie zawsze kończą się sukcesem.

Z tego tekstu dowiesz się: 

  • Jak układa się współpraca firmy Kraft Heinz z siecią Dino?
  • Jakie udziały mają marki Pudliszki i Heinz w rynku ketchupu, przetworów pomido...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2025 16:02