30.05.2020 / 12:02
StoryEditor

Tesco obsługuje za pośrednictwem usługi Zamów i odbierz ok. 2000 klientów tygodniowo

(Tesco Polska)
W maju Tesco rozszerzyło usługę „Zamów i odbierz” i na mapie Polski pojawiły się kolejne lokalizacje, w których klienci mogą zamawiać produkty online. Inwestycja zwiększa  możliwości obsługi klientów i daje im większą elastyczność robienia zakupów.

Tesco rozszerza w Polsce sieć lokalizacji, w których dostępna jest opcja „Zamów i odbierz”. Obecnie rozwiązanie pojawiło się także w sklepach Tesco w Opolu, Częstochowie, Zielon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 14:08
StoryEditor
Szymon Poliński, prezes FC Kopernik: Chcę otworzyć firmę na kontakty ze światem
Szymon Poliński, prezes Fabryki Cukierniczej Kopernik w rozmowie zapowiada rozwój sprzedaży i zaplecza produkcyjnego firmy (fot. materiały prasowe)
Fabryka Cukiernicza Kopernik przez ostatni czas była firmą dość hermetyczną – przyznaje jej prezes Szymon Poliński w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Zmiana polityki kontaktów ze światem zewnętrznym jest jednym z jego celów. Szymon Poliński za priorytet uznaje też rozwój sprzedaży oraz zaplecza produkcyjnego. A jak prezes FC Kopernik zapatruje się na możliwość sprzedaży firmy?

Objął pan stanowisko prezesa FC Kopernik stosunkowo niedawno, bo w maju 2023 r. Wcześniej był pan w firmie głównym technologiem. Co ten awans dla pana oznaczał i co zmienił w pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 11:35
StoryEditor
Dyskonty, sklepy osiedlowe, centra i parki handlowe. Czego oczekują od nich konsumenci?
Ponad 60 proc. polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze w dyskontach (fot. Shutterstock)
Ponad 60 proc. polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze w dyskontach. Podobny odsetek wybiera centra handlowe. Natomiast blisko 40 proc. Polaków decyduje się na wizytę w parkach handlowych – wynika z najnowszego raportu Cushman & Wakefield.

Raport "UX retail w Polsce. Polacy o budowie doświadczeń w obiektach handlowych” wskazuje, że Polacy mają jasno sprecyzowane oczekiwania w stosunku do każdego formatu handlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. kwiecień 2024 13:52