25.06.2013 / 23:15
StoryEditor

Delikatesy Blask nie boją się dyskontów

Pracujący po dwanaście godzin dziennie Krzysztof Parzyszek, oprócz zajmowania się swoimi czterema sklepami, cały czas jeździ i dogląda dziesięciu franczyzowych Delikatesów Blask ()
– To najprostszy z możliwych konkurentów, bo ma najwęższy asortyment. Z Tesco, oferującym duży wybór i markowe towary, byłoby mi znacznie trudniej rywalizować – mówi Krzysztof Parzyszek, którego sklep mieści się naprzeciwko Biedronki. Współwłaściciel Delikatesów Blask znalazł receptę na konkurowanie z dyskontami.

Ludzie przyjeżdżają do Biedronki, a potem idą do mnie na zakupy uzupełniające. Dyskont pomaga mi bardziej niż ja jemu – wyjaśnia Krzysztof Parzyszek, właściciel czterech sklepów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 06:15