16.10.2024 / 13:34
StoryEditor

Żabka dobrze przygotowana do podboju rynku e-grocery w Polsce. Jak firma chce to zrobić?

Żabka Jush

Polacy są coraz bardziej biegli w obsłudze usług cyfrowych, a Żabka – według władz firmy - jest już przygotowana na nowe umiejętności oraz utrwalające się przyzwyczajenia konsumentów i zaciera ręce z myślą o zyskach jakie będą z nich wynikały. Sieć za pomocą usług takich jak Jush! i Delio chce zwiększyć penetrację rynku e-grocery w Polsce.

Polacy coraz częściej korzystają z Internetu mobilnego i obecnie średnio korzystają z niego trzy godziny dziennie, a tym samym częściej kupują przez Internet. 72 proc. polskich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 20:10
StoryEditor
Mlekovita ma ponad 10 mld zł przychodu. "Kluczem jest elastyczność"
Mlekovita ma ponad 10 mld zł przychodu. ”Kluczem jest elastyczność” (fot. Mlekovita)

Grupa Mlekovita w poprzednim sezonie uzyskała ponad 10 mld złotych przychodu ze sprzedaży. Aż 1/4 tej kwoty to przychody z eksportu i to mimo załamania popytu w Chinach. Jaka jest kondycja finansowa spółdzielni mleczarskiej?

W artykule przeczytasz:

  • Mlekovita uzyskała 10,1 mld zł przychodu ze sprzedaży
  • Mlekovita inwestuje w produkty markowe i marki własne sieci handlowych
  • Eksport odpowiada za 1/4 przychodów SM Mlekovita
  • Jakie są koszty Grupy Mlekovita?
  • Jaki zysk osiągnęła SM Mlekovita za 2024 rok?
  • Prawie 190 mln zł Mlekovita przeznaczyła na inwestycje

Mlekovita uzyskała 10,1 mld zł przychodu ze sprzedaży

Choć poprzedni sezon nie był łatwy na rynku mleczarskim, to dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita był udany. Potwierdzają to wyniki sprzedaży jakie osiągnął gigant polskiego mleczarstwa.

Mlekovita zakończyła 2024 rok z przychodami ze sprzedaży na poziomie 10,1 mld zł. Oznacza to wzrost przychodów aż o 11,11 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Zdecydowaną większość przychodów, bo aż 94,45 proc., stanowiła sprzedaż wyrobów gotowych. Wzrost sprzedaży wynika m.in. z wprowadzania zupełnie nowych produktów. W ostatnim czasie były to chociażby produkty wysokobiałkowe czy linia produktów opartych o mleko A2A2.  

– Mlekovita utrzymuje doskonałą kondycję i konsekwentnie się rozwija. Zawsze wsłuchujemy się w potrzeby i oczekiwania konsumentów, aby szybko i trafnie na nie reagować. Efektem tego są co najmniej 72 nowości, z których wiele zyskało uznanie klientów oraz liczne nagrody podczas krajowych i międzynarodowych targów – zaznaczył Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 09:31
StoryEditor
Intermarche i Bricomarche z dużymi ambicjami w Polsce! W planach szybkie osiągnięcie 20 mld zł przychodów
Intermarche i Bricomarche będą rosnąć w Polsce (fot. Shutterstock)

- Chcielibyśmy w możliwie krótkim czasie podwoić obroty i osiągnąć poziom 20 mld przychodów rocznie. Planujemy dojść do tego na kilku poziomach: zwiększeniu naszej efektywności handlowej dzięki odpowiedniej progresji sprzedaży na stałej powierzchni; rozwojowi organicznemu, a także poprzez przyłączenia istniejących punktów sprzedaży - mówi portalom franczyzawhandlu.pl i wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Gapys, franczyzobiorca Intermarche i członek zarządu Grupy Muszkieterów w Europie.

Sławomir Czarnecki, prezes Grupy Muszkieterów zapowiedział, że celem na 2025 rok jest przekroczenie 11 mld złotych obrotów. Czy po pierwszym półroczu można potwierdzić, że Grupa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 14:59