26.03.2018 / 15:57
StoryEditor

Zalando wchodzi z przytupem na rynek kosmetyczny

Claudia Reth, VP category specialities w Zalando (fot. mat. prasowe )
Zgodnie z zapowiedziami Zalando rozszerzyło swoją ofertę o produkty z kategorii Beauty. Jako pierwsi mogą z niej korzystać klienci z Niemiec. Firma przygotowała dla nich szeroki asortyment kosmetyków do pielęgnacji skóry i włosów, perfum oraz akcesoriów kosmetycznych.

W październiku 2017 roku informowaliśmy, że Zalando prowadzi negocjacje z markami kosmetycznymi i planuje rozpoczęcie sprzedaży kosmetyków wiosną 2018 roku. Tak też się stało. O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2024 / 11:40
StoryEditor
Biedronka: Konkurencyjność na polskim rynku handlu spożywczego jest najmocniejsza w historii
Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins oraz Luis Araujo, CEO Biedronki
Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Grupy Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka ocenia, że polski rynek detaliczny handlu żywnością jest obecnie najbardziej konkurencyjny w historii. Wynika to z tego, że wszyscy główni gracze detaliczni walczą o utrzymanie sprzedaży i udziałów w rynku. - Nie lubię mówić o wojnie cenowej, lepsze określenie to duża presja konkurencyjna – wskazuje Ana Luisa Virginia.

Władze Grupy Jeronimo Martins wskazują, że polscy konsumenci pomimo spadającej inflacji, pozostali ekstremalnie wrażliwi na ceny, a na ich zachowania mocno wpływają przepr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 08:42
StoryEditor
Właściciel sieci stacji Avia pokazał wyniki finansowe za zeszły rok. Odzwierciedlają niekorzystną koniunkturę na rynku paliw
Grupa Unimot, właściciel sieci stacji Avia, wypracowała w 2023 r. przychody w wysokości 12 887 mln zł (fot. Avia)
Grupa Unimot, właściciel sieci stacji Avia, opublikowała skonsolidowane wyniki finansowe i operacyjne za 2023 r. Skonsolidowana EBITDA skorygowana wyniosła 243,8 mln zł, a skonsolidowany skorygowany zysk netto ukształtował się na poziomie 63,3 mln zł.

Grupa Unimot wypracowała w 2023 r. przychody w wysokości 12 887 mln zł. Skonsolidowana EBITDA skorygowana (o szacunkową wycenę zapasu obowiązkowego paliw płynnych i gazowych, uz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. maj 2024 21:59