18.07.2016 / 12:27
StoryEditor

Ze strony Tesco Ezakupy korzysta w Polsce 25 tys. użytkowników dziennie

Towary do klientów dostarczane są w Poslce bezpośrednio z 27 hipermarketów Tesco (fot. materiały prasowe)
Rośnie popularność sklepu internetowego Tesco Ezakupy w regionie Europy Środkowej. W Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech Z usługi brytyjskiej sieci korzysta już 50 tys. użytkowników dziennie, a towary do 250 tys. aktywnych klientów dostarczane są przy pomocy 500 samochodów dostawczych z 48 hipermarketów. Niemal połowa tych liczb generowana jest przez Tesco w Polsce.

Serwisy Ezakupowe Tesco działają w Europie Środkowej już od co najmniej czterech lat. Jako pierwsze w 2012 roku  wystartowały strony w Czechach i Polsce, w kolejnym roku narod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
09.12.2025 / 11:48
StoryEditor
Rannking 2000 największych firm w Polsce. Gdzie plasują się gracze handlujący żywnością i kosmetykami?
Właściciel sieci Biedronki uplasował się na pozycji wicelidera w rankingu dwóch tysięcy największych firm w Polsce (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

RRzeczpolita opublikowała najnowszą Listę 2000, czyli coroczny prestiżowy ranking największych firm w Polsce pod względem przychodów. W pierwszej 10 tego zestawienia znalazły się aż cztery firmy handlowe - Jeronimo Martins, Lidl, Eurocash oraz Dino. W całym rankingu było ich prawie 300.

Liderem zestawienia niezmiennie pozostaje Orlen, który miał 294,9 mld zł przychodów ze sprzedaży i zysk netto na poziomie 1,38 mld zł. Na drugim miejscu ponownie uplasowało się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 10:02
StoryEditor
Sieć 344. sklepów Dealz na sprzedaż. Pepco kończy z FMCG, dezinwestycja w 2026 r.
Dyskont sieci Dealz w Polsce

Grupa Pepco konsekwentnie realizuje nową strategię, której kluczowym elementem jest uproszczenie portfolio i koncentracja na jednej marce – Pepco. W tym modelu nie ma już miejsca dla biznesów opartych na FMCG, takich jak Poundland i Dealz. Po sprzedaży Poundland w czerwcu 2025 roku kolejnym krokiem jest przygotowanie sieci Dealz do dezinwestycji, która – zgodnie z zapowiedziami – ma rozpocząć się w 2026 roku.

Dealz poza strukturami Pepco. Operacyjne wydzielenie sieci

Jednym z najważniejszych etapów transformacji było pełne wydzielenie Dealz ze struktur Grupy Pepco. Sieć działa dziś ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 13:45