20.01.2013 / 16:14
StoryEditor

Jak uczynić 2013 rok łatwiejszym

Zewsząd słychać, że 2013 będzie trudnym rokiem. Ponieważ wszyscy tak mówią i wszyscy w to wierzą – zapewne tak będzie. Bo każdy w swoim zakresie postara się już o to, żeby jego partnerom biznesowym było trudniej. Przecież sam też oczekuje, że mu będzie gorzej, bo z każdej strony dochodzą głosy o nadciągającym kryzysie. Dlatego, a to zrezygnuje z jakiejś usługi czy inwestycji, a to pogorszy warunki współpracy lub obetnie wydatki na reklamy i promocje, bardziej dokładnie skontroluje czas pracy przedstawicieli handlowych itp.

Ten rok może być trudniejszy nie tylko dlatego, że wszyscy poruszamy się w chmurze nastrojów, przewidywań i prognoz wieszczących spowolnienie gospodarcze. Nie tylko dlatego, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 09:41
StoryEditor
Grupa Maspex przejmuje i dodaje kolejne kilkaset milionów złotych do swojej sprzedaży. Firma buduje nowy biznes w regionie
Linia produkcyjna w zakładach Purcari Wineries

Maspex Romania, spółka należąca do Grupy Maspex, zakończyła 30 lipca procedurę dobrowolnej publicznej oferty przejęcia na Giełdzie Papierów Wartościowych w Bukareszcie, której celem było nabycie akcji Purcari Wineries. Koncern stanie się posiadaczem ponad 72 proc. walorów spółki.

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez pośrednika oferty publicznej, BRD – Groupe Societe Generale, po zamknięciu oferty publicznej objętych transakcją będzie ponad 71 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 13:43
StoryEditor
Lisek przebudowuje sklep. Zmiany mają ułatwić zakupy klientom
Lisek zmienia strukturę sklepu. Jak aplikacja ma ułatwić zakupy klientom? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dynamiczne zmiany w strukturze jednego z najszybciej rozwijających się platform e-grocery w Polsce zaskakują skalą i zakresem. Lisek wprowadza trzy nowe sekcje, które mają uprościć codzienne zakupy i dopasować ofertę do realnych oczekiwań konsumentów. Czego mogą spodziewać się klienci po nowym układzie sklepu?

Lisek wprowadził do swojej aplikacji trzy zupełnie nowe sekcje: Cenowe Petardy, Deliskatesy oraz Świeżo z Targoliska. To jedna z największych zmian struktury tego sklepu. Jak tł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 07:14