28.05.2024 / 08:32
StoryEditor

Silna konkurencja na rynku e-sklepów. Większość nie wytrzymuje 10 lat

Sklep internetowy sieci Baltona (Baltona)
Polski rynek handlu internetowego jest niezwykle konkurencyjny. Jak wyliczyli eksperci z Dun & Bradstreet, zaledwie 37 proc sklepów internetowych działa po 10 latach od założenia.

O sprawie pisze „Rzeczpospolita”. Firma wzięła pod uwagę sklepy zarejestrowane od 2014 roku, w sumie sprawdzono 105 tys. podmiotów.

Jak pokazują dane, spośród 8 tys. e-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 11:44
StoryEditor
Coca-Cola chwali się ograniczaniem emisji CO2. Jakie rezultaty udało się osiągnąć?
Napoje w sieci sklepów Carrefour (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie od 2017 roku zmniejszyła emisję dwutlenku węgla w całym łańcuchu o 37 proc. Cała grupa ma być neutralna klimatycznie do 2040 roku.

– Zmniejszenie śladu węglowego o 37 proc. w całym łańcuchu wartości w ciągu siedmiu lat to efekt wspólnych działań całego naszego zespołu, naszych partnerów i dostawców. Sam cel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 11:55
StoryEditor
Producent żywności funkcjonalnej chwali się wynikami. Polski start-up zapowiada, że więcej niż podwoi moce produkcyjne
Piotr Radziszewski (mat. prasowe)

Botanika Farm, spółka z segmentu FoodTech, wygenerowała w 2024 r. 49,2 mln zł przychodów ze sprzedaży netto wobec ponad 43 mln zł rok wcześniej, co stanowi wzrost o 11,7 proc. r./r. Zysk operacyjny (EBIT) wyniósł 5,76 mln zł wobec 4,8 mln rok wcześniej, czyli notowany wzrost to 16,7 proc. r./r.

Rok 2024 spółka Botanika Farm zamyka zyskiem netto na poziomie 5,39 mln zł netto. W roku 2023 zysk netto był na poziomie 4,79 mln zł netto, co stanowi wzrost o 11,16 proc. r./r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 22:27