07.04.2025 / 14:28
StoryEditor

Szymon Turnau, Auchan Polska, na RT25: Barierą rozwoju e-grocery jest relatywnie bardzo mały udział w rynku

Szymon Turnau, Dyrektor Digital & e-commerce, Auchan Polska

Stawiamy na strategie omnichannel. Platformy szybkich dostaw otwierają rynek na nowych klientów. Barierą rozwoju jest bardzo mały udział kanału online w ogólnej sprzedaży – mówił Szymon Turnau, Dyrektor Digital & e-commerce, Auchan Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

– Baza naszych klientów w kanale e-grocery jest zbliżona do bazy klientów stacjonarnych – stawiamy na strategię omnichannel, dlatego dążymy do tego, by konsumenci robili zakupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 15:32
StoryEditor
Arhelan ma nowego dyrektora marketingu. Kto nim został?
Sklep sieci Arhelan (fot. mat. prasowe)

Nowym dyrektorem marketingu w sieci Arhelan został Marcin Oksztulski, który wcześniej pełnił stanowisko wicedyrektora ds. marketingu i handlu e-commerce w Energo, gdzie rozwijał strategie sprzedaży online.

Marcin Oksztulski jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, ukończył Executive MBA na Politechnice Białostockiej, a obecnie poszerza wiedzę na studiach podypl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 15:42
StoryEditor
Remigiusz Czernecki, GK Specjał: planujemy inwestować 50 mln zł rocznie w rozwój sieci SPAR
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Finalizacja zakupu SPAR Polska to spory sukces. Warto jednak przypomnieć, że przejęliśmy organizację, które generowała duże straty w ostatnich latach. Dlatego też ten rok będzie dla nas istotny pod kątem restrukturyzacji - przekazał wiceprezes Grupy Kapitałowej Specjał. Przedstawiciel podkarpackiej Grupy podkreślił także, jak ważne dla organizacji jest wspieranie polskich detalistów.

Podczas tegorocznego kongresu Retail Trends 2025, Remigiusz Czernecki, wiceprezes Grupy Kapitałowej Specjał, udzielił wywiadu portalowi "wiadomoscihandlowe.pl". W trakcie ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:08