22.02.2024 / 11:56
StoryEditor

Wolt for Work - nowy pomysł platformy Wolt na zwiększenie sprzedaży. Co to będzie?

Na zdj. dostawca platformy Wolt (fot. ChameleonsEye/Shutterstock)
Wolt wchodzi na rynek... benefitów pracowniczych. Do tego sprowadzić się ma nowa usługa Wolt for Work, w ramach której pracownicy - w ramach ustalonego przez swojego pracodawcę budżetu - będą mogli zamawiać posiłki do domu i biura. Nowa usługa ma także ułatwić robienie zakupów firmowych, pozwoli też na generowanie kart podarunkowych.

Wolt for Work, jak tłumaczą jego pomysłodawcy, ma być "zarówno benefitem żywieniowym dla pracowników, jak i platformą pozwalającą na zaopatrywanie biur". Usługa będzie dostępna ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 13:53
StoryEditor
Zmalały wpływy z opłaty od małpek. Mamy szczegółowe dane od ministerstwa [TYLKO U NAS]
Wpływy z tytułu opłaty od napojów alkoholowych o ilości nominalnej napoju nieprzekraczającej 300 ml, czyli tzw. podatku od małpek, zmalały w 2023 r. względem wcześniejszego roku - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Ministerstwo Finansów udostępniło nam dokładne dane o sumie wpłat i liczbie podatników w poszczególnych miesiącach.

Opłata małpkowa obowiązuje w Polsce od 1 stycznia 2021 r. Została wprowadzona, by zmniejszyć spożycie napojów alkoholowych w najmniejszych butelkach, poprzez de facto zwięks...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 15:00
StoryEditor
Większy optymizm wśród prezesów firm spożywczych z Europy Środkowo-Wschodniej
Tylko 29 proc. szefów spółek z Europy Środkowo-Wschodniej spodziewa się pogorszenia warunków rynkowych (Shutterstock)
Prezesi firm spożywczych są mniej pesymistyczni co do warunków rynkowych w 2024 roku w porównaniu z rokiem ubiegłym. Zmalał procentowy udział odpowiedzi oceniających, że ten rok będzie gorszy niż poprzedni – wynika z raportu „The State of Grocery Retail 2024, Europe”, przygotowanego przez McKinsey&Company i EuroCommerce.

Europejscy dyrektorzy generalni nadal pozostają zaniepokojeni, choć w mniejszym stopniu niż w zeszłym roku. Spośród managerów zajmujących się handlem detalicznym artykułami spoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. kwiecień 2024 19:18