20.09.2024 / 09:10
StoryEditor

Wydatki na marketing obciążyły wyniki Answear.com

Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie (Answear.com)

Przychody Answear.com w pierwszym półroczu 2024 roku wyniosły 632 mln zł, o 14 proc. więcej niż w tym samym okresie 2023 roku. Spółka odnotowała stratę netto w wysokości 16,90 mln zł wobec zysku wynoszącego 24,25 mln zł rok temu.

Answear.com tłumaczy, że największy wpływ na rentowność w pierwszym półroczu br. miało istotne zwiększenie budżetu marketingowego do poziomu 141,0 mln zł. W tym samym okresie ub...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 14:02
StoryEditor
Impulsywne zakupy Polaków. Co naprawdę dzieje się w sklepach?
Impulsywne zakupy Polaków. Analiza zachowań konsumentów (fot. Shutterstock)

Nowe dane pokazują, jak powszechne wśród dorosłych Polaków są nieplanowane zakupy. Wyniki ujawniają nie tylko skalę zjawiska, ale także różnice pokoleniowe, dochodowe i terytorialne. Co sprawia, że konsumenci ulegają impulsom i jak tę wiedzę interpretują eksperci rynku?

Z badania UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 89,9 proc. dorosłych Polaków kupuje produkty, których nie planowało przed wejściem do sklepu. Jedynie 6,3 proc. deklaruje, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 23:38
StoryEditor
Wars wychodzi poza wagony kolejowe i otwiera pierwszą samodzielną kawiarnię z ofertą convenience [GALERIA]
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Firma Wars, dotychczas kojarzona wyłącznie z obsługą wagonów restauracyjnych w pociągach PKP, rozpoczyna nowy rozdział swojej historii. Już 5 grudnia na Dworcu Głównym w Warszawie zostanie otwarta pierwsza, całkowicie samodzielna restauracjo-kawiarnia spółki. To ważny krok. Firma widzi potencjał stworzenia dużej sieci z mocnym akcentem na kawę i ofertę convenience.

Koniec czekania w wagonie: WARS na dworcu, ulicy i w automacie

Spółka Wars, specjalizująca się w obsłudze wagonów restauracyjnych, wychodzi poza swój tradycyjny obszar działa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 15:39