09.05.2024 / 12:22
StoryEditor

Z InPost Pay korzysta 1,5 mln użytkowników aplikacji

Paczkomat InPostu (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Rozwijana przez InPost usługa łącząca płatność i dostawę przyciągnęła do tej pory 1,5 mln użytkowników aplikacji. Według operatora systemu, usługa pozwala na zwiększenie konwersji zakupowej i obniżenie liczby porzuconych koszyków do 70 proc.

InPost Pay jest prostym, jedno-klikowym proces zakupowym, który implementują u siebie sprzedawcy internetowi, a korzystają z niego kupujący. Podczas procesu zakupowego klient sklepy wybiera opcję "Utwórz koszyk z InPost Pay", a następnie przechodzi do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup.

InPost Pay skraca ścieżkę zakupową

Aplikacja automatycznie proponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności na podstawie danych zapamiętanych podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień są dostępne w jednym miejscu.

Aplikacja eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową i obniża liczbę porzuconych koszyków o 30-70 proc., w zależności od branży w jakiej działa sprzedawca, dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85 proc. użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce.

Większa konwersja w e-commerce

– Branża e-commerce cały czas się rozwija, dlatego obszar ten stanowi ważne pole do rozwoju dla wielu gałęzi biznesu. Obecnie głównym wyzwaniem polskiego handlu internetowego jest zwiększenie konwersji i zminimalizowanie liczby porzuconych koszyków. Usprawnianie ścieżki zakupowej to ważny krok, który powinien podjąć każdy sklep internetowy – mówi Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.

InPost Pay umożliwia dokonanie płatności kartami płatniczymi oraz Blickiem i wybór formy dostawy realizowanej przez firmę kurierską InPost. Przesyłka może zostać zamówiona do paczkomatu, punktu PUDO współpracującego z firmą lub dostarczona pod wybrany adres przez kuriera.

06.10.2025 / 17:47
StoryEditor
Lody Haagen-Dazs mają potężnych inwestorów. Abu Dhabi i Goldman Sachs zainwestują miliardy
Abu Dhabi i Goldman Sachs inwestują miliardy euro w Froneri – właściciela Haagen-Dazs (fot. Shutterstock)

Właściciel Haagen-Dazs zyskał wsparcie globalnych gigantów finansowych. Goldman Sachs oraz Abu Dhabi Investment Authority zainwestowały miliardy euro w Froneri, wyceniając spółkę na 15 mld euro. Czy ta transakcja zmieni układ sił na rynku lodów premium?

Froneri, producent marek Haagen-Dazs i Rowntree’s, pozyskał nowych inwestorów. Goldman Sachs oraz państwowy fundusz Abu Dhabi Investment Authority (ADIA) zaangażowały się w firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 11:17
StoryEditor
Sieci handlowe planują zwiększyć zatrudnienie. Potrzeba pracowników tymczasowych przed świętami
Producenci i handel stawiają na elastyczne zatrudnienie. Firmy planują wzrost pracy tymczasowej (fot. Shutterstock)

Końcówka roku zapowiada się wyjątkowo pracowicie dla polskich przedsiębiorstw. Coraz więcej firm decyduje się na elastyczne formy zatrudnienia, by sprostać zwiększonemu popytowi i rosnącym kosztom pracy. Które branże najchętniej sięgają po pracowników tymczasowych i co wpływa na te decyzje?

Z danych Wskaźnika Pracy Dorywczej wynika, że 70 proc. przedsiębiorstw w Polsce planuje zwiększenie zatrudnienia o pracowników tymczasowych w ostatnim kwartale 2025 roku. Trend ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 23:07