27.09.2024 / 10:54
StoryEditor

Zalando zmienia nazwę programu usług dla sprzedawców i rozszerza jego ofertę

Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech (Shutterstock)

Zalando Partner Marketing Services, tak nazywa się obecnie usługa znana wcześniej jako Zalando Marketing Services. Jest ona częścią programu Zalando Partner. Odzieżowy e-commerce i marketplace postanowił zintegrować wszystkie usługi dla sprzedających na platformie i umieścić jej na jednej stronie internetowej.

Nowe narzędzie Zalando to moduł analityczny i usługi mediowe 360°. Do dotychczas znanych rozwiązań firma dołożyła opcję pomagającą lepiej planować i analizować działania marketi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 10:23
StoryEditor
Lidl startuje z programem Benefit Plus. Dla klientów: zniżki do kina, tańsze paliwo i... rabat na subskrypcję Onetu
Benefit Plus to nowy pomysł Lidla na lojalizowanie klientów (fot. Lidl)

Lidl to kolejny detalista w Polsce, który zdecydował się nagradzać lojalnych klientów benefitami od zewnętrznych firm. Dyskonter właśnie uruchomił w swojej aplikacji program Benefit Plus, który pozwala na odbiór różnego rodzaju zniżek i rabatów oraz korzystanie z limitowanych ofert od innych podmiotów.

W ramach Benefit Plus, klienci mogą odebrać m.in. zniżkę do 40 groszy na litr na stacjach Shell. Osoby robiące zakupy w Lidlu mogą liczyć również na tańsze do 40 proc. bile...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 09:24
StoryEditor
Aldi rusza w pogoń za Netto. Dyskonter przyspiesza tempo rozwoju sieci sklepów w Polsce i pędzi w kierunku 1300 placówek
Dyskont sieci Aldi Nord

W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. sieć dyskontów Aldi otworzyła w Polsce ponad 20 sklepów. Tegoroczna jesień zapowiada się dla niemieckiego operatora bardzo pracowicie, firma chce osiągnąć cel 60 otwarć rocznie. Jak wyglądają dokładnie plany niemieckiego dyskontera, który pełną parą rusza w pogoń za konkurentami?

Już przed końcem przyszłej dekady Aldi Nord chce zarządzać polskim rynku siecią co najmniej 1300 sklepów spożywczych. W ciągu najbliższych 15 lat firma chce uruchomić w Polsce n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 17:09