08.03.2025 / 08:08
StoryEditor

Maciej Duda inwestuje w firmę z branży benefitów pracowniczych. Twórca koncernu mięsnego wykłada pieniądze na rozwój Flexee

Maciej Duda, założyciel Polskiego Koncernu MIęsnego Duda, prezes Duda Holding zainwestował w firmę Flexee (fot. Opoka TFI)

Fintech Flexee pozyskał kolejnego inwestora. Do ich grona dołączył Maciej Duda, współzałożyciel grupy kapitałowej Duda Holding, mającej w portfolio spółki działających w branży mięsnej, sektorach nieruchomości oraz odnawialnych źródeł energii, a także przewodniczący rady nadzorczej Opoka TFI.

Flexee działa na rynku benefitów pracowniczych. Firma ma w portfolio usługę “pensja na życzenie”. Polega ona na tym, że pracownik aplikacji może natychmiastowo (za pośr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 08:33
StoryEditor
Maspex na giełdzie? Krzysztof Pawiński zdradza, kiedy to nastąpi
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex (fot. materiały prasowe)

Maspex to jedna z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej, a jej potencjalny debiut na giełdzie od lat budzi emocje. W kontekście startu programu GPW IPO Academy temat powrócił za sprawą komentarzy internautów. Co na to sam prezes Maspexu, Krzysztof Pawiński?

Wraz ze zbliżającym się w październiku uruchomieniem programu GPW IPO Academy, skierowanego do firm planujących debiut na warszawskim parkiecie, w serwisie x.com pojawiła się dy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.08.2025 / 09:18
StoryEditor
Hipermarkety cenione są za atrakcyjne ceny i promocje. Dyskonty są lubiane za przejrzystą politykę informacyjną [BADANIE]
Hipermarkety są pamiętane jako pionierzy nowoczesnego handlu (fot. KK)

Jak wynika z najnowszego raportu branżowego, klienci najbardziej chwalą hipermarkety za atrakcyjne ceny i liczbę promocji – 28,4 proc., a dyskonty – za przejrzystą politykę informacyjną – 25,6 proc. Z kolei to, co szczególnie cenią w dyskontach, wymieniają na drugim miejscu w przypadku hipermarketów – 19,6 proc. Natomiast to, czym wygrywają hipermarkety, jest wskazywane na drugiej pozycji w ocenie funkcjonowania dyskontów – 23,2 proc. Dalej w obu zestawieniach są dokładnie te same kwestie w identycznej kolejności, tylko z innymi wynikami. I tak duży wybór towarów oraz ich wysoka jakość ma 17,7 proc. wskazań w hipermarketach i 19,1 proc. w dyskontach, a lokalizacja – 12,9 proc. i 12 proc. Ponadto z raportu wynika, że oba formaty są najrzadziej doceniane za miłą i fachową obsługę, dobrze i intuicyjnie rozłożony towar, a także za szybkość i wygodę w robieniu zakupów.

Z raportu pt. "Dyskonty i hipermarkety w oczach klientów", autorstwa UCE Research i Hybrid Europe, wiadomo, za co konkretnie konsumenci najbardziej cenią sobie robienie zakupów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 03:02