08.03.2025 / 08:08
StoryEditor

Maciej Duda inwestuje w firmę z branży benefitów pracowniczych. Twórca koncernu mięsnego wykłada pieniądze na rozwój Flexee

Maciej Duda, założyciel Polskiego Koncernu MIęsnego Duda, prezes Duda Holding zainwestował w firmę Flexee (fot. Opoka TFI)

Fintech Flexee pozyskał kolejnego inwestora. Do ich grona dołączył Maciej Duda, współzałożyciel grupy kapitałowej Duda Holding, mającej w portfolio spółki działających w branży mięsnej, sektorach nieruchomości oraz odnawialnych źródeł energii, a także przewodniczący rady nadzorczej Opoka TFI.

Flexee działa na rynku benefitów pracowniczych. Firma ma w portfolio usługę “pensja na życzenie”. Polega ona na tym, że pracownik aplikacji może natychmiastowo (za pośr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 14:47
StoryEditor
Prezes UOKiK nałożył kary za zmowę cenową. Sieci elektromarketów zapowiadają odwołanie od tej decyzji do sądu
Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

W środę UOKiK poinformował o nałożeniu łącznie ponad 66 mln zł kary na właścicieli sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert oraz na firmę Jura Poland za zmowę cenową. Dwie sieci już oświadczyły, że nie zgadzają z tą decyzją i będą bronić swoich racji na drodze sądowej. Pozostałe podmioty jeszcze nie zabrały głosu.

"W związku z komunikatem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczącym stwierdzenia istnienia praktyki ograniczającej konkurencję, polegającej na zawarciu porozumienia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 11:52
StoryEditor
Seria roszad personalnych w sieci Kaufland. Dwie zmiany w polskim oddziale mają związek z kierunkiem ewolucji asortymentu
Logo sieci Kaufland (Shutterstock)

W ostatnich miesiącach w Kaufland Polska mieliśmy od czynienia z kilkoma ważnymi zmianami na stanowiskach menedżerskich. Zmienił się prezes i dyrektor sprzedaży, ale z punktu widzenia strategii asortymentowej firmy najważniejsze wydaje się dołączenie do ekipy zarządzającej dwóch nowych osób.

To już ostatnie chwile na rejestrację na kongres Retail Trends 2025! Kliknij i zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przeds...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. marzec 2025 17:48