08.10.2025 / 09:17
StoryEditor

Mistrzowskie zagranie. Poznajcie Daniela Powierżę, naszego Franczyzowego Superbohatera

Daniel Powierża, franczyzobiorca sklepu Żabka na warszawskim Bemowie (fot. Żabka Polska)

Swoją przyszłość wiązał z muzyką. Splot różnych okoliczności sprawił, że został detalistą. Daniel Powierża prowadzi w Warszawie jeden sklep pod szyldem Żabki. Za swoje pomysły oraz zaangażowanie został uhonorowany statuetką Franczyzowy Superbohater przyznawaną przez naszą redakcję.

Od 13. roku życia grał na puzonie w orkiestrze Ochotniczej Straży Pożarnej w Nadarzynie. Potem skończył szkołę muzyczną i marzył o grze w zespole Wojska Polskiego. Już w dorosły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 11:10
StoryEditor
Żabka największą kawiarnią w Polsce. Sieć bije kolejny rekord sprzedaży
Kawa w Żabce. Sieć sklepów convenience jest jednocześnie największą siecią kawiarni w Polsce

Żabka sprzedała do końca sierpnia br. rekordowe ponad 27 mln kaw rocznie i staje się największą siecią kawiarni w Polsce. Patrząc na dynamikę do końca roku - jeśli pogoda dopisze - operator może sprzedać nawet 40 tys. kubków małej czarnej lub większej z mlekiem.

Żabka największą siecią kawiarni w Polsce

Do końca sierpnia 2025 roku klienci Żabki kupili już ponad 27 mln kubków kawy w  niemal 11 800 sklepach sieci. To wynik, który pot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 09:09
StoryEditor
Pyszne.pl stawia na sztuczną inteligencję. Wprowadza asystenta AI, który ma stać się osobistym doradcą kulinarnym i restauracyjnym.
Aplikacja Pyszne.pl (fot. Shutterstock)

Platforma przekonuje, że kiedyś problemem w przypadku zamawiania jedzenia był brak wyboru, a dziś paradoksalnie konsumentów przytłacza wielość restauracji. Samo Pyszne.pl oferuje 17 tys. podmiotów, z których zdecydowana większość to restauracje.

Nowy Asystent AI to inteligentne narzędzie zaprojektowane, by uczyć się preferencji smakowych, pomagać w odkrywaniu nowości i maksymalnie skracać drogę od pomysłu do zamówie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2025 10:29