25.01.2024 / 18:27
StoryEditor

Nasz Sklep, sieć franczyzowa z GK Specjał, podsumowuje 2023 r. Jak radzi sobie w trudnych czasach? Czy oferuje franczyzobiorcom coś nowego?

Nasz Sklep Premium (mat. prasowe)
Ponad 600 nowych sklepów, rekordowe zamówienia podczas targów, powołanie Rad Franczyzowych oraz szereg nowych propozycji dla franczyzobiorców – Nasz Sklep podsumowuje kolejny rok swojej działalności. Przy okazji dowiadujemy się, jak rozwija się cały ekosystem franczyzowy Grupy Kapitałowej Specjał.

Nasz Sklep to polska sieć handlowa powstała w 2000 roku w odpowiedzi na działania wielkopowierzchniowych sklepów zagranicznej konkurencji. Funkcjonująca w ramach GK Spec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.11.2025 / 10:50
StoryEditor
Biedronka i Próchnik łączą siły: sieć dyskontów i odzieżowa firma G8 “szyją” luksusową ofertę dla mas
Biedronka nawiązała współpracę z firmą G8 - właścicielem marki Próchnik (fot. Shutterstock)

Sieć Biedronka nawiązał współpracę z właścicielem ikonicznej polskiej marki modowej Próchnik, która należy obecnie do spółki G8. Co jest efektem tej kooperacji i czy jest ona jednorazowa?

Limitowane serie produktów modowych ocierających się o luksus wprowadzane są do dyskontów okresowo od co najmniej 10 lat. Przykładowo w Lidlu regularnie pojawia się galante...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 11:14
StoryEditor
Gorące wyprzedaże w Carrefourze. Francuska sieć może opuścić kolejny rynek
Pezesa Carrefoura nie kryje, że jego celem jest znaczne zwiększenie rentowności grupy, co może oznaczać skupienie się na trzech kluczowych rynkach (fot. Shutterstock)

Alexandre Bompard, prezes Carrefoura, ostro zabrał się za zwiększenie rentowności grupy. Żeby osiągnąć ten cel, jest gotów poświęcić nie tylko Polskę. Carrefour może też wycofać się z działalności na innym europejskim rynku, na którym jest obecnie numerem 3.

Carrefour analizuje swoje operacje w Belgii pod kątem ewentualnej sprzedaży – informuje portal retaildetail.eu, powołując się na doniesienia belgijskich biznesowych gazet De Tij...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. grudzień 2025 09:34