17.11.2023 / 11:18
StoryEditor

Piotr Jura, prezes Al.Capone: Do końca roku otworzymy jeszcze 10 sklepów, a w 2024 r. ...

Menedżerowie Al.Capone, sieci sklepów z alkoholem, stawiają na sklepy łatwo dostępne dla klientów i w których można komfortowo dokonać zakupów. Fot. mat.prasowe
Jak rozwija się nowy koncept sieci Al.Capone w Łodzi? Jakie są plany ekspansji spółki na przyszły rok? O kierunku rozwoju firmy mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Piotr Jura, prezes Al.Capone.

Jakie wyglądają plany rozwoju sieci sklepów alkoholowych Al.Capone?

Na dzień dzisiejszy mamy 112 sklepów w całej Polsce, z czego 55 sklepów własnych i 57 franczyzowych. Do k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.12.2023 / 18:44
StoryEditor
Pierwszy CosMc’s otwarty! McDonald’s startuje z nową siecią kawiarniano-napojową. Będą trochę kosmiczne
Pod koniec 2024 r. McDonald‘s chce mieć około 10 pilotażowych lokali pod nowym szyldem CosMc‘s (fot. McDonald‘s)
McDonald‘s zaczyna testować CosMc‘s – nową sieć małoformatowych lokali serwujących przede wszystkim nietuzinkowe napoje. Wiemy kiedy i gdzie ruszą pierwsze placówki pod tym szyldem oraz co będzie można w nich wypić, ale też zjeść.

Z zapowiedzi firmy McDonald’s wynika, że pierwszy CosMc’s otwarty zostanie jeszcze w grudniu tego roku w Bolingbrook w stanie Illinois, Otwarcie kilku kolejnych placówek za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 11:15
StoryEditor
Przemysław Gostkiewicz, prezes Grupy Sokołów: Konsumenci zmieniają swoje zwyczaje zakupowe
Przemysław Gostkiewicz, prezes Grupy Sokołów (fot. mat. pras.)
Ze względu na wysoki poziom cen, konsumenci zmieniają swoje zwyczaje zakupowe: kupują mniej, szukają oszczędności czy promocji. Jednocześnie są nadal przywiązani do jakości i starają się z niej nie rezygnować – wskazuje Przemysław Gostkiewicz, prezes Grupy Sokołów.

Zapytany o kluczowe wyzwania dla rynku FMCG, a szczególnie dla branży mięsnej, jakie może przynieść kolejny rok, szef Sokołowa zauważa, że wydarzenia ostatnich kilku lat pokazuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
09. grudzień 2023 17:55