17.11.2022 / 13:30
StoryEditor

Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes [WEBINAR]

Webinar
Jak poradzić sobie z barierami prawno-administracyjnymi, wybrać optymalną lokalizację sklepu i stałych, sprawdzonych dostawców, jak zarządzać zespołem pracowników, rozwijać dalej swój biznes w czasie szalejącej inflacji i drożejącej energii – te pytania zadają sobie zarówno doświadczeni przedsiębiorcy, jak i osoby, które rozważają założenie własnej firmy. 

Gdzie znaleźć odpowiedzi na nie, jak prawidłowo odczytywać dane płynące z rynku oraz gdzie szukać rzetelnej informacji i wsparcia opowiedzą goście webinaru „Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes” w ramach kolejnego spotkania WH Fokus.

Nasi prelegenci opowiedzą m.in. dlaczego rozwój osobisty i biznesowy jest aktualny szczególnie wówczas, gdy na rynku panuje niepewność gospodarcza i jakie możliwości mają przedsiębiorcy, którzy na co dzień działają w branży handlu detalicznego oraz ci, którzy dopiero rozważają otwarcie sklepu spożywczego. 

Start 29 listopada, godz. 10:30. Udział w webinarze jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Partnerem webinaru jest Żabka, będąca właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu modern convenience.

NIE ZWLEKAJ, ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!

Głównym celem webinaru jest uświadomienie tego, że podniesienie kompetencji biznesowych daje przewagę konkurencyjną na rynku.

W trakcie spotkania przedstawimy też praktyczne rozwiązania w obszarach:

  • podniesienia poziomu kompetencji biznesowych: 
  • zdobycia nowych umiejętności potrzebnych w prowadzeniu sklepu;
  • rozwoju kompetencji zarządzania efektywnością;
  • rozwoju przedsiębiorczości;
  • rozwoju kompetencji miękkich;
  • rozwoju umiejętności zarządzania personelem;
  • podniesienia świadomości na temat konieczności dokształcania się w biznesie;
  • zwrócenia uwagi na dostępne narzędzia pomagające w zarządzaniu sklepem (wskazanie na źródła wiedzy i inspiracji).

Wśród sieci, które wspierają rozwój kompetencji swoich franczyzobiorców jest Żabka. Jako franczyzodawca, firma realizuje liczne programy mające na celu podniesienie kompetencji przedsiębiorców prowadzących placówki pod jej szyldem.

<<< REJESTRACJA >>> 

NIE ZWLEKAJ, ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!!! START 29 LISTOPADA, godz. 10:30

 

04.06.2025 / 11:49
StoryEditor
Znana sieć odzieżowa działająca w Polsce ofiarą cyberataku. Hakerzy próbowali dostać się do kont użytkowników
Sklep sieci The North Face (fot. Wikimedia)

Sieć odzieżowa The North Face padła ofiarą cyberataku. Sprawcy najpierw ukradli dane, a później próbowali użyć ich do logowania na konta kupujących.

O sprawie pisze portal retailgazette.co.uk, który przywołał stanowisko sieci w tej sprawie. Detalista przekazał, że dane osobowe skradziono w czasie kwietniowego ataku. Co ciek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 09:33
StoryEditor
Pepco sprzedało 800 sklepów za symboliczne 5 złotych! Czy sprzeda także sieć Dealz w Polsce?
Dyskont sieci Pounland (fot. Shutterstock)

Grupa Pepco, prowadząca dyskonty odzieżowe, poinformowała o finalizacji umów dotyczących sprzedaży Grupy Poundland na rzecz Gordon Brothers. Udziały zostały sprzedane za symboliczną kwotę. Pepco chce skoncentrować się na własnym biznesie, o wyższym wzroście i większej marży. W średnim okresie rozważane jest odłączenie Dealz Poland.

Pepco, Poundland, Dealz - ruch na rynku dyskontów przemysłowych

W tekście piszemy o tym:

  • Jaka firma kupiła sieć Poundland od Grupy Pepco i za ile?
  • Dlaczego Pepco mus...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 20:14