25.06.2024 / 14:22
StoryEditor

Żabka ma już 9 tys. franczyzobiorców. Gdzie poprowadzi sklep najmłodszy członek sieci?

Jakub Uberman, 9000. franczyzobiorca sieci Żabka przed swoim sklepem zlokalizowanym w Kosinie - niespełna 4-tys. miejscowości w woj. podkarpackim (fot. materiały prasowe)
Do sieci Żabka, która liczy już ponad 10,4 tys. sklepów, dołączył właśnie 9000. franczyzobiorca. Jakub Uberrman poprowadzi placówkę zlokalizowaną w niewielkiej miejscowości Kosina, znajdującej się w województwie podkarpackim, w którym Żabka ma blisko 280 sklepów.

Jakub Uberman – 9000. franczyzobiorca Żabki nie ma doświadczenia w handlu detalicznym. Do tej pory wspierał żonę w prowadzeniu salonu kosmetycznego. Wcześniej był także menedżerem sprzedaży i przedstawicielem handlowym w firmie z branży rolniczej.

Jak sam podkreśla, zdecydował się dołączyć do Żabki przede wszystkim ze względu na wszechstronne wsparcie, jakie sieć oferuje na każdym etapie prowadzenia sklepu. – Możliwość rozwoju oraz sprawdzony model biznesowy były kluczowe w mojej decyzji. Dodatkowo rozpoznawalność marki Żabka daje mi pewność, że przyciągnę szerokie grono lojalnych klientów od samego początku – mówi.

Jakub Uberman będzie zarządzał sklepem Żabka w Kosinie – liczącej mniej niż 4 tys. mieszkańców miejscowości w województwie podkarpackim. Ta lokalizacja wpisuje się w strategię ekspansji sieci, która otwiera sklepy także w mniejszych ośrodkach w kraju, a ostatnio zadebiutowała za granicą

Auto i pakiet relokacyjny. Dla kogo?

W zeszłym roku Żabka uruchomiła ponad 1 tys. nowych sklepów, w tym 130 w miejscowościach liczących poniżej 50 tys. mieszkańców.

– Stale wzbogacamy ofertę, dostosowując ją do potrzeb klientów również z małych miejscowości, którzy coraz bardziej cenią sobie czas oraz wygodę. Jednocześnie rozwijamy nasz model biznesowy o kompleksowe szkolenia, nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz pakiet benefitów. Franczyza to najlepsza szkoła przedsiębiorczości, a naszym celem jest wspieranie franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka i dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Przedsiębiorcy rozwijający swój biznes w małych miejscowościach i na terenach wiejskich mogą liczyć na dodatkowe wsparcie sieci. Jednym z oferowanych rozwiązań jest program "Auto na start", który zapewnia samochód umożliwiający dojazd do placówki. Program ten jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy w miejscowościach liczących do 30 tys. osób lub mieszkających na co dzień w innych lokalizacjach.

Dodatkowym benefitem jest pakiet relokacyjny, czyli comiesięczne wsparcie finansowe dla franczyzobiorców, którzy decydują się na przeprowadzkę, aby otworzyć sklep w miejscowości do 50 tys. mieszkańców.

Żabka kobietami stoi, na Podkarpaciu w szczególności

Sklep prowadzony przez Jakuba Ubermana będzie jedną z blisko 280 placówek sieci Żabka funkcjonujących w województwie podkarpackim i pierwszą w Kosinie (dla porównania w Rzeszowie działa ich 75).

Z danych sieci wynika, że na założenie własnego biznesu i poprowadzenie swojego sklepu Żabka we wspomnianym województwie decydują się przeważnie panie (stanowią 75 proc. franczyzobiorców).

Kobiety dominują też w statystykach dla całej Polski, bo stanowią aż 65 proc. wszystkich franczyzobiorców Żabki. Warto też dodać, że sklepy w ramach tej sieci prowadzi blisko 500 obcokrajowców. 

11.09.2025 / 15:17
StoryEditor
Wiemy co dalej ze sklepami KIK w Polsce. Szef sieci zdradza jakie plany ma dyskonter w naszym kraju
Jan Skowron, dyrektor generalny sieci KiK

20 otwarć w tym roku przy 22 zamknięciach - sieć KiK konsekwentnie realizuje strategię porządkowania swojego portfolio nad Wisłą. Obecnie organizacja zarządza blisko 460 sklepami i wprowadza właśnie nową ofertę asortymentową na sezon jesień-zima.

Z artykułu dowiesz się m.in.: 

  • Ile sklepów otworzy KiK w tym roku, a ile zamknie?
  • Oferta jesienno-zimowa w sklepach KiK
  • W jakich krajach działa sieć KiK? 
Zamknię...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 13:04
StoryEditor
Polacy będą wydawać więcej na zakupy! Jest kilka kategorii i branż, które mogą się z tego cieszyć
(fot. Shutterstock)

W 2024 roku spośród produktów nieżywnościowych Polacy najwięcej wydawali na wyposażenie mieszkań, modę, produkty FMCG i zdrowie, odkładając na dalszy plan rozrywkę i hobby, zgodnie z wieloletnią strukturą wydatków. Na co chcą wydawać pieniądze nasi rodacy w 2025 r.?

Najnowsze badanie PMR Market Experts by Hume’s pokazuje, że w 2025 roku planujemy utrzymać lub nawet zwiększyć wydatki w niemal wszystkich kategoriach – co może świadczyć nie ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 15:53