12:51 Krzysztof Grądziel, Delio: nie powtarzamy błędów, które pogrążyły innych. Kulisy rozwoju e-grocery w Grupie Żabka [WYWIAD]
11:56 Dlaczego sprzedaż żywności w Polsce spada? Jaki wpływ na to mają zmiany na rynku handlu detalicznego? [ANALIZA]
09.06. Krzysztof Grądziel, Delio: nie powtarzamy błędów, które pogrążyły innych. Kulisy rozwoju e-grocery w Grupie Żabka [WYWIAD]
09.06. Dlaczego sprzedaż żywności w Polsce spada? Jaki wpływ na to mają zmiany na rynku handlu detalicznego? [ANALIZA]
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"