07.05.2022/11:58
Mamy zwycięzcę w konkursie na najbardziej irytującą reklamę roku — Subiektywny Przegląd Tygodnia
Subiektywny Przegląd Tygodnia #6
- Lewica, a konkretnie partia Razem chce walczyć z nadmiernym spożywaniem alkoholu przez Polaków. Na jej celowniku znalazły się między innymi bardzo popularne oferty na sprzedaż piwa 12+12, które znamy ze świąt i długich weekendów. - Rosyjskie produkty znikają z półek polskich sklepów. Naprawdę! Badania CMR pokazują, że liczba rosyjskich produktów na półkach sklepów w Polsce zmniejszyła się od momentu inwazji Rosji na Ukrainę. - Wszyscy ją słyszeliśmy i nie potrafimy jej "odsłyszeć". Najbardziej irytująca reklama tego roku promuje debiut nowego marketplace'a w Polsce. Czy Shopee zdobędzie przychylność naszych rodaków i czy przebije się dzięki niej na rynku mocno "zaopiekowanym" przez Allegro, Amazon czy AliExpress ?