30.11.2021 / 12:53
StoryEditor

Aldi Polska z nowym prezesem. Wojciech Łubieński z kredytem zaufania na kolejne lata

Wojciech Łubieński, prezes polskiego oddziału sieci Aldi (fot. mat. prasowe)
Od 1 stycznia 2022 roku Wojciech Łubieński będzie prezesem sieci Aldi w Polsce. Menedżer od 15 marca br. pełnił funkcję p.o. prezesa, po tym jak wcześniejszy szef polskiego oddziału dyskontera, Oktawian Torchała, został powołany do struktur centrali Aldiego w Essen.

-  Cieszę się, że będziemy mogli razem z całym zespołem Aldi rozwijać naszą firmę w Polsce współpracując jednocześnie z koleżankami i kolegami z innych krajów i struktur międzyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 17:10
StoryEditor
Orlen ma nowego rzecznika prasowego. Kto zastąpił Edytę Olkowicz?
Orlen ma nowego rzecznika prasowego (fot. Skorzewiak/Shutterstock)
6 maja Mateusz Witczyński został powołany na stanowisko rzecznika prasowego Orlenu. Jako rzecznik ma 15-letnie doświadczenie w biznesie i samorządzie.

Mateusz Witczyński kierował wcześniej komunikacją Urzędu Dzielnicy Wola w Warszawie, jak również odpowiadał za komunikację na rynku polskim i szwedzkim koncernu budowlanego Asta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 17:29
StoryEditor
Szymon Poliński, prezes FC Kopernik: Widzimy, że sklepy firmowe to dla nas must have
Szymon Poliński, prezes Fabryki Cukierniczej Kopernik zapowiada rozwój sieci sklepów firmowych, przede wszystkim w Toruniu, ale też w innych miastach chętnie odwiedzanych przez turystów (fot. FC Kopernik) 
Fabryka Cukiernicza Kopernik miała swego czasu ponad 30 sklepów firmowych. Aktualnie prowadzi ich pięć, ale ta liczba wzrośnie. Szymon Poliński, prezes FC Kopernik, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl stwierdza, że mają one stanowić jeden ze sprzedażowych filarów firmy. Zapowiada też rozwój eksportu i obecności w internecie oraz poprawę dystrybucji w kanale tradycyjnym. Szymon Poliński zdradza również, jak wygląda jego podejście do współpracy z dyskontami.

Jak obecnie wygląda struktura sprzedaży produktów FC Kopernik w poszczególnych kanałach? Na które z tych kanałów będziecie kłaść szczególny nacisk?

W naszej podst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. maj 2024 17:37