21.02.2022 / 08:57
StoryEditor

Aldi z nową kampanią employer brandingową, w której wystąpili prawdziwi pracownicy sieci

Na zdj. sklep sieci Aldi w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Aldi wystartowała z kolejną odsłoną kampanii, która ma budować pozytywny wizerunek jako pracodawcy. Tym razem działania odbędą się pod hasłem "Czeka na ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj Aldi z nami". W kreacjach wykorzystanych w kampanii pojawią się autentyczni pracownicy firmy, uchwyceni na zdjęciach podczas wykonywania codziennych zadań.

- Tegoroczna odsłona kampanii jest kontynuacją podjętych już działań. Pokazujemy, że Aldi to pewne miejsce pracy. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 17:29
StoryEditor
Polscy konsumenci bardziej optymistyczni od innych Europejczyków, jednak nęka nas stres. Martwimy się głównie o… [EKSPERT]
Patryk Rudnicki, Bain & Company (mat. prasowe

Nastroje europejskich konsumentów wyraźnie osłabły, co potwierdza 11. edycja badania Consumer Pulse przeprowadzonego przez Bain & Company. W większości europejskich krajów nastroje pogorszyły się w porównaniu z jesienią ubiegłego roku, jednak Polska stanowi wyjątek – jako jeden z nielicznych rynków odnotowała niewielki wzrost optymizmu. Europejczycy coraz mocniej odczuwają rosnące koszty życia oraz niepewność polityczną. W efekcie konsumenci stają się ostrożniejsi w wydatkach, a presja finansowa jeszcze mocniej wpływa na ich codzienne wybory i styl życia.

Średni poziom optymizmu wśród Polaków wyniósł 6,13 w dziesięciopunktowej skali, co oznacza, że patrzą w przyszłość z większą nadzieją niż przeciętny Europejczyk – średnia dla ca...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 16:08
StoryEditor
„System kaucyjny uderzy w konsumentów, firmy i budżet”. Branża alarmuje premiera
Branża ostrzega premiera. ”System kaucyjny uderzy w nas i w budżet państwa” (fot. Canva)

Producenci napojów apelują do premiera Donalda Tuska, aby wyłączył szklane butelki wielokrotnego użytku z systemu kaucyjnego, który ma wejść w życie 1 października. – Będą to ogromne straty dla branży, ale także dla budżetu państwa – uważają przedstawiciele sektora. Twierdzą także, że na zmiany nie jest za późno.

W artykule przeczytasz:

  • Nowy system kaucyjny uderzy w producentów napojów?
  • Branża: obecny system kaucyjny dobrze działa od 30 lat. Teraz zostanie zburzony
  • Koszty logistyki znacznie wzrosną
  • Klient poczuje się oszukany
  • Co według branży trzeba zmienić i czy na zmiany nie jest za późno?

Nowy system kaucyjny uderzy w producentów napojów?

Przedstawiciele producentów napojów wystosowali wspólny apel do premiera w sprawie systemu kaucyjnego. Swoje argumenty przedstawili podczas konferencji o znamiennym tytule: „Jak nowy system kaucyjny zniszczy systemy butelek szklanych wielokrotnego użytku”.

W konferencji uczestniczyli:

  • Dariusz Lizak, prezes Krajowej Izby Gospodarczej „Przemysł Rozlewniczy”.
  • Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysły Piwowarskiego – Browary Polskie;
  • Marek Gancarczyk, wiceprezes spółki Naturalna Woda Mineralna Piwniczanka;
  • Hubert Buksowicz, właściciel Browaru Jabłonowo, członek zarządu Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich.

– Apelujemy do rządu, do premiera Donalda Tuska oraz minister Pauliny Hennig-Kloski, aby pozostawić obecny system zwrotu butelek wielokrotnego użytku. Żeby nie wtłaczać go w nowy system kaucyjny – mówił Dariusz Lizak, prezes Krajowej Izby Gospodarczej „Przemysł Rozlewniczy”.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 21:46