21.02.2022 / 08:57
StoryEditor

Aldi z nową kampanią employer brandingową, w której wystąpili prawdziwi pracownicy sieci

Na zdj. sklep sieci Aldi w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Aldi wystartowała z kolejną odsłoną kampanii, która ma budować pozytywny wizerunek jako pracodawcy. Tym razem działania odbędą się pod hasłem "Czeka na ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj Aldi z nami". W kreacjach wykorzystanych w kampanii pojawią się autentyczni pracownicy firmy, uchwyceni na zdjęciach podczas wykonywania codziennych zadań.

- Tegoroczna odsłona kampanii jest kontynuacją podjętych już działań. Pokazujemy, że Aldi to pewne miejsce pracy. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. luty 2024 08:21