09.04.2022 / 12:14
StoryEditor

Alvise Favara, członek zarządu Allegro dostał sporą ilość akcji spółki w ramach programu motywacyjnego

Alvise Favara dołączy do Allegro (mat. prasowe)
Alvise Favara, członek zarządu Allegro.pl, otrzymał akcje spółki, które stanowią pierwszą transzę nagrody przyznanej w ramach programu motywacyjnego.

Rada Dyrektorów Allegro.eu poinformowała o otrzymaniu w dniu 8 kwietnia 2022 r. powiadomienia o transakcji, przesłanego przez Alvise Favara, członka zarządu Allegro.pl sp. z o.o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 18:20
StoryEditor
L’Oréal kupuje od Kering dział beauty za 4 mld euro. Nowy CEO stawia na redukcję długu i modę
Kering sprzedaje dział beauty L’Oréal za 4 mld euro. Nowy CEO stawia na redukcję długu i modę (fot. Shutterstock)

Koncern Kering, zdecydował się na sprzedaż swojego działu kosmetycznego firmie L’Oréal za 4 mld euro. Transakcja ta jest jednym z pierwszych dużych ruchów nowego prezesa Luci de Meo, który dąży do zmniejszenia zadłużenia i powrotu do głównej działalności w sektorze mody.

Francuski koncern Kering, właściciel marek takich jak Gucci czy Bottega Veneta, podpisał umowę sprzedaży swojej działalności kosmetycznej na rzecz L’Oréal za 4 mld euro (4,66 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 15:32
StoryEditor
Dyskonty hamują! Jakie formaty sklepów napędzają rozwój marek własnych w Polsce?
Udział dyskontów w rynku marek własnych spada. Czy przestaną być liderem kategorii? (fot. Sebastian Rennack)

Przez lata to dyskonty rozdawały karty w świecie marek własnych, przyciągając konsumentów niską ceną i coraz lepszą jakością. Dziś jednak dynamika rynku zaczyna się przesuwać – i to w zaskakującym kierunku. O tym, które formaty sklepów przejmują pałeczkę w wyścigu o lojalność polskiego klienta opowiedział Michał Maksymiec, Retail Clients Director w YouGov.

Marki własne już dawno przestały być synonimem oszczędności kosztem jakości. W Polsce odpowiadają dziś za ponad 23 proc. zakupów w segmencie FMCG, co potwierdza ich silną pozycj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 10:23