28.09.2023 / 14:53
StoryEditor

Grupa Unimot: mamy licencję na prowadzenie sklepów marki SPAR na stacjach Avia

Na stacjach sieci Avia w Polsce działa 40 sklepów SPAR (fot. Unimot)
Grupa Unimot zarządzająca polskimi stacjami paliw Avia wydała właśnie oświadczenie, w którym wyjaśnia, jaka jest przyszłość sklepów na stacjach. Południowoafrykański SPAR Group ogłosił 28 września br. swój zamiar sprzedania biznesu w Polsce. Pod szyldem marki prowadzone są sklepy własne, franczyzowe i na stacjach paliw Avia.

"Otrzymaliśmy informację od naszego partnera biznesowego — sieci SPAR, o podjęciu przez The SPAR Group Limited strategicznych działań w kierunku sprzedaży biznesu SPAR w Polsce"...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.11.2023 / 16:10
StoryEditor
Orlen po wyborach startuje z kampanią wizerunkową. Chce pokazać, jak bardzo zmienił się w ostatnich latach
Kadr ze spotu wypuszczonego w ramach nowej kampanii wizerunkowej Orlenu (fot. Orlen/YouTube)
"Orlen dla Polski" - pod takim hasłem odbywa się nowa kampania wizerunkowa płockiego koncernu. Firma chce się pochwalić strategicznymi decyzjami, przejęciami i dywersyfikacją działalności przeprowadzoną w ostatnich latach.

Jak tłumaczy Orlen, nowa kampania ma pokazać koncern "jako nowoczesną firmę z tradycjami, inwestującą w bezpieczeństwo energetyczne Polaków". Bohaterem wypuszczonego spotu jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
16.11.2023 / 13:10
StoryEditor
Obniżona stawka VAT na żywność możliwa w 2024 roku, ale politycy na razie milczą
Tarcza antyinflacyjna wprowadziła czasową obniżkę podatku VAT na żywność, sklep Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl)
Priorytetem nowego rządu powinno być zadbanie o przedłużenie zerowego VAT-u na żywność - uważa prof. Witold Modzelewski. Portal money.pl dowiedział się, że Komisja Europejska nie będzie utrudniać Polsce przedłużenia zerowej stawki w ramach tzw. tarczy antyinflacyjnej.

Rząd Zjednoczonej Prawicy, który był odpowiedzialny za konstrukcję budżetu na 2024 r. nie uwzględnił 5-proc. stawkę VAT-u, a nie zerową na niektóre produkty spożywcze. Jeśli now...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 09:18