23.02.2022 / 16:32
StoryEditor

Leroy Merlin Polska przeznaczy blisko 170 mln zł na podwyżki pensji i sfinansowanie dodatkowych składników wynagrodzeń

Leroy Merlin (fot. mat. pras.)
Leroy Merlin Polska odpowiada na potrzeby rynku pracy oraz dostosowuje swoją politykę wynagradzania do obecnej sytuacji ekonomicznej. W 2022 roku firma planuje przeznaczyć około 60 milionów złotych na podwyżki wynagrodzeń, 68 milionów na Premie za Progresję oraz 41 milionów złotych zysku przedsiębiorstwa zostanie podzielone między pracowników.

– Chcemy doceniać naszych obecnych i przyszłych pracowników za ich codzienny wkład w budowanie i rozwój naszego przedsiębiorstwa oraz jak najlepiej dopasować warunki pracy do st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 11:36
StoryEditor
Ukraiński Lviv Croissants ma już ponad 10 lokali w Polsce. Sieć serwująca megarogaliki inspirowane m.in. burgerem i kebabem zapowiada ekspansję na kolejne rynki
W Polsce działa już 11 lokali ukraińskiej sieci Lviv Croissants (fot. materiały prasowe)

Wywodząca się z Ukrainy sieć Lviv Croissants, która na tamtejszym rynku ma ponad 200 lokali - więcej niż amerykański McDonald’s, coraz śmielej poczyna sobie za granicą. Działa już w pięciu krajach poza Ukrainą i zapowiada, że na tym nie spocznie.

Historia sieci Lviv Croissants zaczęła się 10 lat temu we Lwowie. Założyciel firmy, Andrii Halytskyi, chciał stworzyć produkt, którego nie było na ukraińskim rynku gastrono...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 17:10
StoryEditor
Prywatność za rabat: Polacy coraz chętniej oddają dane osobowe za zniżki i promocje. Jak wygląda obraz dzisiejszego klienta? [BADANIE]
Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji (fot. Shutterstock)

Coraz więcej konsumentów w Polsce jest gotowych udostępniać swoje dane osobowe w zamian za rabaty i promocje. Jednocześnie ogromna część Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być częścią edukacji szkolnej. Wyniki badania "Barometr Providenta" rysują obraz tego jak wygląda statystyczny klient.

Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji już na etapie szkoły ponadpodstawowej – wynika z najnowszego badania Barometr Providenta, prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. marzec 2025 18:42