16.11.2023 / 13:10
StoryEditor

Obniżona stawka VAT na żywność możliwa w 2024 roku, ale politycy na razie milczą

Tarcza antyinflacyjna wprowadziła czasową obniżkę podatku VAT na żywność, sklep Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl)
Priorytetem nowego rządu powinno być zadbanie o przedłużenie zerowego VAT-u na żywność - uważa prof. Witold Modzelewski. Portal money.pl dowiedział się, że Komisja Europejska nie będzie utrudniać Polsce przedłużenia zerowej stawki w ramach tzw. tarczy antyinflacyjnej.

Rząd Zjednoczonej Prawicy, który był odpowiedzialny za konstrukcję budżetu na 2024 r. nie uwzględnił 5-proc. stawkę VAT-u, a nie zerową na niektóre produkty spożywcze. Jeśli now...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 09:51
StoryEditor
Polacy chcieliby zrobić zakupy w Wigilię? Oto jak odpowiedzieli
Zakaz handlu (fot. Konrad Kaszuba)
Wirtualna Polska za pośrednictwem Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna zapytała o to, czy konsumenci zrobiliby zakupy w Wigilię, gdyby sklepy były otwarte. Zdecydowana większość nie wybiera się wtedy na zakupy.

Na pytanie o to, czy konsumenci zrobiliby zakupy w Wigilię, jeśli sklepy byłyby wtedy otwarte, tylko 9 proc. odpowiedziało „zdecydowanie tak”, a 13 proc. „raczej tak”....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 12:17
StoryEditor
Empik wprowadza spożywcze marki własne do sklepów stacjonarnych
<p>Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Spożywcze marki własne w Empiku (Empik)

fot. Empik
<p>Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Empik wprowadza produkty marki własnej do strefy ”Delikatesy” (wiadomoscihandlowe.pl)</p>
Sieć salonów Empik poszerza asortyment o nowe marki własne w kategorii „delikatesy”. Na półkach znalazły się produkty polskich rzemieślniczych firm. Spółka zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży kawę Wild Drop i herbaty liściaste Dulcis Arte.

Producentem kawy jest palarnia Coffee and Sons, która stworzyła mieszankę o łagodnym smaku, pasującą do różnych sposobów parzenia. Kawa Wild Drop to ziarna dwóch odmian arabiki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
10. grudzień 2023 04:05