25.02.2022 / 12:13
StoryEditor

POHiD: Wojna na Ukrainie może zakłócić globalne łańcuchy dostaw surowców. To dodatkowy impuls inflacyjny

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (materiały prasowe)
Wojna Rosji przeciw Ukrainie może mieć poważny wpływ na polski handel spożywczy. Między innymi wywoła masowe, dwukierunkowe migracje Ukraińców. Renata Juszkiewicz, prezes POHiD, jest zdania, że handel jest w stanie przeciwdziałać skutkom fluktuacji na rynku pracy. Branża bardziej obawia się zakłóceń w globalnym łańcuchu dostaw.

Mamy dopiero drugi dzień wojny na Ukrainie, a już mamy do czynienia z odpływem tysięcy Ukraińców pracujących w Polsce – to mężczyźni, którzy stawiają się na wezwanie prezydenta ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 16:18
StoryEditor
Jysk zakończył modernizacje swoich sklepów. Średnio przebudowywał więcej niż jeden sklep dziennie

Trzyletni plan modernizacji sklepów Jysk został zakończony. Kosztował 2,6 mld zł. - Przeprowadzona inwestycja jest warta swojej ceny - uważa wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju handlu detalicznego sieci.

W 2016 roku, w Horsens w Danii przetestowano prototyp nowej aranżacji sklepu Jysk. Był to początek tzw. Store Concept 3.0, który w 2021 roku przyniósł tak dobre wyniki, że posta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 13:21
StoryEditor
Cyberoszuści nie próżnują. Aż 19 proc. kupujących w sieci zostało oszukanych w 2024 [BADANIE]
Cyberprzestępcy nie próżnują (Shutterstock)

Konsumenci dokonujący zakupów online są obiektem zainteresowania cyberoszustów. Niemal 40 proc. osób wskazało, że oszuści próbowali oszukać ich lub bliską im osobę. Aż 19 proc. kupujących padło ofiarą ich działań w ciągu ostatniego roku. Raport "Jak Polacy lubią płacić online" operatora płatności Tpay.

O wyborze e-sklepu, w którym konsument zrealizuje zakupy, decyduje szereg czynników. Niezmiennie od 2020 roku kluczowe pozostają cena i koszty dostawy – w 2024 są najważniejsze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. luty 2025 16:16