20.08.2021 / 11:28
StoryEditor

W lipcu 2021 r. wzrosła sprzedaż detaliczna żywności i sklepów handlujących tekstyliami, odzieżą, obuwiem

​​Sprzedaż detaliczna w lipcu 2021 r. wyższa o 3,9 proc. rdr (fot. Fotolia)
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lipcu 2021 r. była wyższa niż przed rokiem o 3,9 proc. (wobec wzrostu o 3,0 proc. w lipcu 2020 r.). W porównaniu z czerwcem 2021 r. miał miejsce wzrost sprzedaży detalicznej o 2,1 proc. W okresie styczeń-lipiec2 2021 r. sprzedaż wzrosła r/r o 7,3 proc. (wobec spadku o 3,9 proc. w 2020 r.)

W lipcu 2021 r. największy wzrost sprzedaży detalicznej (w cenach stałych) w porównaniu z analogicznym okresem 2020 r. podobnie jak przed miesiącem odnotowały podmioty handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2024 / 15:22
StoryEditor
Właściciel Pyszne.pl będzie w kilku krajach dostarczał klientom zabawki erotyczne. W Polsce robi to już Glovo
Lush, Lieferando

Firma z rynku delivery Just Eat Takeaway, właściciel m.in. platformy do zamawiania jedzenia Pyszne.pl, nawiązał partnerstwo z firmą zajmującą się sprzedażą zabawek erotycznych Lovehoney Group i będzie dowoził klientom popularne produkty z oferty tego detalisty.

W Wielkiej Brytanii i Danii oferta Lovehoney – w tym produkty z popularnych linii Womanizer, We-Vibe-ROMP i Fifty Shades of Grey – będzie dostarczana przez serwis Just Eat,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2024 / 10:23
StoryEditor
Producenci i handel mogą odetchnąć. KE chce odsunąć w czasie implementację regulacji dotyczących wylesiania
(fot. Shutterstock)

Komisja Europejska zaproponowała poprawkę, która przesuwa datę rozpoczęcia stosowania rozporządzenia UE w sprawie wylesiania o jeden rok, i wzywa Parlament i Radę do szybkiego jej zatwierdzenia. Co nowe prawo oznacza dla sektora FMCG?

Rozporządzenie dotyczące wylesiania, które miało zacząć obowiązywać od początku 2025 r. będzie miało duży wpływ na łańcuchy dostaw i funkcjonowanie sektora handlowego oraz przem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 10:34