04.08.2021 / 15:25
StoryEditor

Wojciech Kamiński, szef sieci Maxi Zoo Polska, o roli lidera w nieprzewidywalnym i szybko zmieniającym się świecie

Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska (Maxi Zoo Polska)
Ostatnie półtora roku w sposób dotąd niespotykany wpłynęło na wszystkie aspekty zarządzania firmą. Świat VUCA  stał się rzeczywistością, szybkość i nieprzewidywalność zmian stawiała i stawia pod znakiem zapytania realizację nawet tych strategii, które obejmują kilkumiesięczny okres. O swoich doświadczeniach w zarządzaniu firmą w tak trudnym otoczeniu opowiada Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

VUCA jest akronimem po raz pierwszy zastosowanym w 1987 roku w odniesieniu do teorii przywództwa Warrena Bennisa i Burta Nanusa w celu opisania zmienności (volatility), ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 12:25
StoryEditor
Lidl robi porządek. I ustawia sobie cenową konkurencję pod kolejne ciosy
Reklama Lidla (fot. Lidl)

Sieć Lidl wystartowała z nową kampanią, w której mocno akcentuje czystość, porządek i wygodę robienia zakupów w swoich sklepach. To próba wykorzystania słabości konkurencji, a także odzwierciedlenie nastrojów konsumenckich.

Lidl wypuścił m.in. spot reklamowy, na którym para umawia się na randkę w sklepie sieci Lidl. To dlatego, że jest tam czysto i przestronnie, a dodatkowo dobra obsługa i jakośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 20:13
StoryEditor
Afera z udziałem Allegro i InPostu. Urząd antymonopolowy zbada czy działania platformy e-commerce są legalne
Allegro Smart!

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wziął pod lupę praktyki Allegro dotyczące metod dostawy. Postępowanie wyjaśniające ma na celu zbadanie, czy największa w Polsce platforma e-commerce nie ogranicza w sposób bezprawny konsumentom możliwości wyboru sposobu dostawy, faworyzując przy tym własne usługi. Skargi w tej sprawie masowo zgłaszali sami użytkownicy.

Zgodnie z doniesieniami, które obiegły internet, a także trafiły bezpośrednio do UOKiK, Allegro jest podejrzewane o stosowanie praktyk, które w sposób nieuczciwy promują własną ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:25