25.02.2025 / 15:34
StoryEditor

Acez prawie jak Action. Nowy dyskont na polskim rynku może być groźną konkurencją dla pozostałych sieci z tego segmentu [GALERIA]

Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)

Dyskont przemysłowy Acez to nowa marka na polskim rynku. Asortyment ma tak szeroki, że może konkurować z praktycznie wszystkimi pozostałymi sieciami - Action, Pepco, Dealz, Woolworth czy Tedi. Logo sieci bez wątpienia nawiązuje kolorystyką do holenderskiego Action. Tajemnicza firma stojąca za nową siecią wydaje się mieć chińskie korzenie.

Acez to nowy na polskim rynku dyskont przemysłowy, zarządzany przez spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością o tej samej nazwie. Siedzibę ma w podwarszawskim Jabłonowie, gdzie fu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 09:29
StoryEditor
Polska logistyka ma się świetnie, ale zagrożeń nie brakuje [ANALIZA]
Arkadiusz Filipowski, prezes Fulfilio (mat. prasowe)

Dzięki ponad 36 mln mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej polski rynek logistyczny należy do kluczowych w Europie. Są jednak liczne zagrożenia i wyzwania. Najważniejsze omawia raport Fulfilio „Czarna Piątka Logistyki 2026”.

- Polska logistyka jest w bardzo dobrej kondycji, ale właśnie to potrafi uśpić czujność. Mamy ponad 36 mln mkw. nowoczesnych magazynów i największy rynek w Europie Środkow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 11:53
StoryEditor
W tej kategorii dyskonty rozbijają bank. Marki producenckie bez szans!
Grzegorz MechGrzegorz Mech
65 proc. - za taką część wolumenu sprzedaży mrożonych warzyw i owoców odpowiadają dyskonty (fot. Shutterstock)

Ludowa mądrość głosi: "Co lato uzbiera, to zima pożera". Można nieco żartobliwie powiedzieć, że w przypadku owoców i warzyw niekoniecznie "pożera", raczej mrozi i pozwala konsumentom cieszyć się ich smakiem w okresie zimowym.

Rynek mrożonych owoców i warzyw w okresie styczeń–sierpień 2025, rozumiany jako zakupy polskich gospodarstw domowych, był wart blisko 730 mln zł. W analizowanym okresie produkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 09:04