Adam Kołodziejczyk, prezes spółki Natura weźmie udział w debacie "Big & Beautiful Retail. Przyszłe silniki wzrostu rynku kosmetycznego w Polsce i na świecie", jaka odbędzie się już 16 października podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 w Warszawie. Kliknij tutaj, aby sprawdzić agendę, a tutaj, żeby zarejestrować się na to wydarzenie.
***
O czym jest dzisiaj rynek kosmetyczno-drogeryjny?
Rynek drogeryjny zawsze opierał się na dostarczaniu klientowi wyjątkowych doświadczeń. Szczególnie w segmencie premium kluczową rolę odgrywa wizerunek marki oraz zdolność przewidywania i kreowania potrzeb, których konsument jeszcze nie wyraził. Równocześnie nie możemy zapominać o zaspokajaniu potrzeb podstawowych, bo to one budują fundament lojalności.
Istniejemy dla konsumenta – aby proponować mu innowacyjne rozwiązania, odkrywać nowe trendy i produkty, które każdego dnia mogą dostarczać świeżości i inspiracji – zachwycać go na nowo.
Nasza branża chce sprawiać, by klienci czuli się lepiej – bardziej atrakcyjni, zdrowsi i pewni siebie. W tym kontekście cena pozostaje ważna, ale to doświadczenie, jakość i emocje decydują o przewadze rynkowej.