12.09.2023 / 17:15
StoryEditor

Aldi celuje w 300 sklepów w Polsce do końca roku! Sieć szykuje ofensywę otwarć na jesieni

Na zdj. wejście do sklepu sieci Aldi (fot. mat. prasowe)
Albo pod koniec tego roku, albo najpóźniej na początku roku 2024 Aldi dobije do symbolicznej granicy 300 dyskontów w Polsce. Niemiecka sieć zapowiedziała właśnie, że do końca grudnia br. uruchomi ok. 30 nowych placówek handlowych w naszym kraju.

Aktualnie Aldi zarządza siecią 269 sklepów w Polsce. W tym tygodniu sieć otworzy dyskonty w Świdniku i Rudzie Śląskiej (13 września), a w przyszłą środę - w Zielonej Górze (20 w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.05.2025 / 09:00
StoryEditor
Handel w Polsce z impetem rozpoczął 2025 rok. Na rynek wchodzą nowe marki. Co napędza wzrost?
Na początku 2025 roku widać silną aktywność deweloperską i inwestycyjną (fot. Shutterstock)

Rynek handlowy w Polsce kontynuuje dynamiczny rozwój, nie tylko w największych aglomeracjach, ale przede wszystkim w mniejszych miejscowościach. Dane za pierwszy kwartał 2025 roku pokazują, że inwestorzy i deweloperzy z dużą pewnością spoglądają w przyszłość sektora retail. Powierzchnie handlowe rosną, inwestorzy wracają, a na polskim rynku debiutują nowe marki. Co napędza ten wzrost i jakie formaty dominują w nowych inwestycjach?

Na koniec pierwszego kwartału 2025 r. w fazie budowy znajdowało się ponad 545 tys. m kw. (GLA) powierzchni handlowej. Największy udział w tej liczbie przypadł na inwestycje zlok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 12:51
StoryEditor
Kiedy poznamy całą prawdę o wynikach Biedronki? CFO Jeronimo Martins: To było naprawdę trudne dla firmy
Na zdj. Biedronka w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Ana Luisa Virginia, szefowa finansów Jeronimo Martins, komentuje wyniki finansowe sieci Biedronka w pierwszym kwartale 2025 r. w zestawieniu z pierwszym trymestrem ubiegłego roku. Wskazuje na wpływ efektów kalendarzowych i zastrzega, że na wiarygodne porównania i wyciąganie jakichkolwiek wniosków należy poczekać przynajmniej do zakończenia połowy roku.

W przypadku Biedronki marża brutto wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy konieczność działania przy dość znacznej deflacji koszyka zakupowego w pierwszym kwartale 2024 r. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2025 13:09