30.01.2024 / 16:41
StoryEditor

Aplikacja Mol Move zdobyła w ciągu sześciu miesięcy 1 mln użytkowników. Jak działa? Co oferuje?

Aplikacja lojalnościowa MOL Move
MOL Move, oparty o aplikację mobilną program lojalnościowy zdobył - w ciągu zaledwie sześciu miesięcy od debiutu na polskim rynku - pierwszy milion zarejestrowanych użytkowników. Władze MOL Polska podkreślają, że liczby te pokazują zaufanie i lojalność, jakim nowa marka cieszy się na konkurencyjnym polskim rynku.

Aplikacja MOL Move to najważniejszy z innowacyjnych projektów MOL, zaprojektowany tak, by oferować klientom spersonalizowane oferty i zniżki w oparciu o ich oczekiwania.

Ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 15:27
StoryEditor
Sklep Biedronki na Roblox. Nowy kierunek ekspansji sieci dyskontów
Gra ”Biedronka Simulator” przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań, udowadniając, że cyfrowa ekspansja dyskontów to skuteczny sposób na angażowanie klienta.

Sieć Biedronka na dobre zadomowiła się w świecie wirtualnej rozrywki. Po ubiegłorocznym sukcesie, największa sieć handlowa w kraju wraca z nową edycją gry na platformie Roblox, tym razem z udziałem Gangu Biedroniaków. Do tej pory gra "Biedronka Simulator" przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań, udowadniając, że cyfrowa ekspansja dyskontów to skuteczny sposób na angażowanie klienta.

Biedronka Simulator 2. Z jajka wykluje się Biedroniak

Druga odsłona, „Biedronka Simulator 2”, zachęca graczy nowościami i pogłębioną mechaniką. Gracze ponownie mogą wcielić si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2025 / 10:08
StoryEditor
Topaz z minimalnie słabszą sprzedażą, ale większymi zyskami
Sklep sieci Topaz (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Topaz miała w zeszłym roku minimalnie niższą sprzedaż, ale dzięki lepszej kontroli kosztów zanotowała wzrost zysku netto.

Różnica była minimalna. W 2024 roku Topaz zanotował sprzedaż na poziomie 1 279 162 175 zł, a rok wcześniej więcej o 235 tys. zł. Zmniejszył jednak koszty z działalności operacyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 15:15