29.05.2024 / 08:00
StoryEditor

Arla Foods będzie dystrybuować napoje mleczne Milka. Firma ma umowę z Mondelezem

Arla wypuści produkty pod marką Milka należącą do Mondeleza (fot. mat. prasowe)
Arla Foods podpisała umowę licencyjną z amerykańskim producentem słodyczy Mondelez International. Efektem współpracy będzie prowadzenie przez Arlę produkcji dystrybucji i marketingu napoju czekoladowego marki Milka na rynkach Polski, Niemiec i Austrii.

Na rynku są już obecne lody, ciasta i wypieki pod marką Milka. Mondelez realizuje bowiem strategię udzielania licencji na korzystanie ze swojego rozpoznawalnego, czekoladowego brandu zewnętrznym podmiotom specjalizującym się w innych kategoriach produktowych.

Arla zdradza swoje cele

Teraz portfolio produktów licencyjnych zostanie poszerzone o napoje mleczne. Produkt zostanie wprowadzony na rynek Polski, Niemiec i Austrii w czerwcu 2024 r. Napój mleczny Milka dostępny będzie w kubkach 220 ml, w trzech smakach: czekoladowym, karmelowym i orzechowym. Produkcja wyroby odbywać się będzie w mleczarni Arla Foods w duńskim Esbjergu.

- Jestem bardzo podekscytowany podpisaniem długoterminowego partnerstwa strategicznego z Mondelēz International i dostarczeniem naszym konsumentom pysznych produktów, które sprostają ich oczekiwaniom. Milka to uwielbiana marka, a my posiadamy doświadczenie w zakresie produkcji, handlu i marketingu, dzięki czemu możemy przenieść ją na kolejny poziom. Nasza ambicja jest jasna: chcemy osiągnąć pozycję numer jeden lub dwa na naszych rynkach startowych - deklaruje Patrik Hansson, executive vice president & chief marketing officer w Arla Foods.

Arla deklaruje, że chce korzystać z dużej ropzoznawalności Milki oraz lojalności jej konsumentów, oraz że "wykorzysta swoje doświadczenie w innowacjach produktów mleczarskich wysokiej jakości, aby zapewnić wzrosty w dojrzałej kategorii napojów mlecznych".

- Wierzymy w sukces tej współpracy. Polacy od lat cenią wysoką jakość i wyjątkowy smak naszych produktów, a czekolada marki Milka zdobyła szczególne miejsce w sercach konsumentów. Jesteśmy przekonani, że efekty wspólnych działań spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów - mówi Renata Mirkowska, general manager w Arla Foods Polska.

Mondelez chwali się innowacjami

Z kolei Clive Jones, president of central Europe & EU Central sales w Mondelez International, deklaruje, że dzięki współpracy z Arlą firma może "rozszerzyć uwielbianą markę Milka na całą Europę". - W miarę jak wprowadzamy kolejne innowacje i rozwijamy ofertę, ta nowa kategoria stanowi ważny kamień milowy w historii sukcesu marki Milka - zaznacza Jones.

22.07.2024 / 10:32
StoryEditor
Przed półmetkiem wakacji ceny detaliczne paliw mogą być najniższe w tym roku. Prognozy zakładają dalsze obniżki
Ceny detaliczne paliw spadają (fot. Shutterstock)
Ceny paliw na stacjach spadają dzięki umocnieniu się złotówki i zahamowaniu wzrostu notowań ropy na giełdach światowych. Eksperci prognozują, że w bieżącym tygodniu należy się spodziewać dalszych obniżek cen detalicznych na stacjach paliw.

Dzięki mocnej złotówce i stabilizacji notowań cen ropy na rynkach światowych paliwa tanieją. Jak zauważają eksperci portalu e-petrol.pl, po uwzględnieniu rabatów oferowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 14:21
StoryEditor
Ustawa o ochronie sygnalistów – czy sieci handlowe czeka wysyp zgłoszeń dotyczących naruszeń prawa w firmach? Jak się przygotować do nowych przepisów?
(fot. Shutterstock)
Już 25 września 2024 r. wejdą w życie przepisy dotyczące ochrony sygnalistów. Regulacje te implementują do polskiego porządku prawnego Dyrektywę (UE) 2019/1937 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2019 r. Firmy z branży handlowej i sektora FMCG powinny przygotować się na moment gdy zaczną obowiązywać.

Do wejścia w życie ustawy pozostało nieco ponad dwa miesiące, więc warto już teraz rozpocząć przygotowania do wdrożenia nowych regulacji. Jak podkreślają eksperci Kancelarii Pra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:34