11.01.2024 / 19:07
StoryEditor

Biedronka pokazała wyniki. Przebiła barierę 20 mld euro i otworzyła ponad 100 sklepów w ostatnim kwartale

3500. placówka sieci Biedronka w Skórzewie (fot. Jm Polska)
Jeronimo Martins pokazało wyniki za 2023 rok. Grupa zanotowała sprzedaż na poziomie ponad 30 mld euro, a sama Biedronka przebiła barierę 20 mld euro. Sieć mocno przyspieszyła z otwarciami pod koniec roku.

W 2023 roku sprzedaż Biedronki wyniosła 21,5 mld euro, co oznacza wzrost o 22,3 proc., przeliczając w euro oraz 18,2 proc. w złotym. Sprzedaż like-for-like zwiększyła się w tym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 17:41
StoryEditor
Jedną czwartą budżetów na zakupy spożywcze Polacy wydają w sklepach ulokowanych w centrach handlowych. Nowe badanie GfK
Polacy wydają ponad 60 proc. swojego budżetu na zakupy w galeriach handlowych - wynika z badania GfK i Polskiej Rady Centrów Handlowych. Jednak rozstrzał pomiędzy poszczególnymi kategoriami produktów jest ogromny. W przypadku artykułów spożywczych 26 proc. wydatków przypada na centra handlowe, 73 proc. na inne sklepy stacjonarne, a tylko 1 proc. na kanał ecommerce.

Na przeciwległym biegunie znalazły się produkty związane z wystrojem i wyposażeniem wnętrz. Tam aż 78 proc. budżetu zakupowego przypada na centra handlowe, podczas gdy inne skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 08:29
StoryEditor
Sieć sklepów notowana na GPW wezwana do zwrotu subwencji z tarczy finansowej PFR. Firma domaga się wyjaśnień
Salon marki Esotiq (fot. Esotiq & Henderson)
Spółka Esotiq & Henderson poinformowała, że wpłynęła do niej decyzja Polskiego Funduszu Rozwoju o konieczności zwrotu 3,5 mln zł subwencji, jaka udzielona została w programie rządowym "Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm". PFR oczekuje zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych.

Polski Fundusz Rozwoju jako powód decyzji wskazał §10 ust. 9 regulaminu ubiegania się o udział w programie rządowym. Stanowi on, że PFR jest uprawniony do wydania decyzji określ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 21:55