12.04.2024 / 12:22
StoryEditor

Biedronka zmienia strategię marketingową. Dyskonter zwiększa częstotliwość promocji w swoich sklepach

Kwietniowa promocja w Biedronce po zmianie stawki VAT na żywność
W kwietniu br. sklepy Biedronka zwiększają tempo i częstotliwość wprowadzania nowych ofert i promocji. Z okazjami cenowymi kupujący będą mogli się teraz zapoznawać nie dwa, a już trzy razy w tygodniu. Nowe foldery promocyjne klienci znajdą w każdym sklepie, na stronie www lub w aplikacji w poniedziałki, środy i piątki. A tradycyjnie na weekend Biedronka kusi weekendowymi niskimi cenami.

Sieć sklepów spożywczych Biedronka zwiększyła w kwietniu liczbę folderów promocyjnych. Do tej pory nowe promocje były prezentowane w poniedziałki i czwartki. W kwietniu superpromocje będą się zmieniały aż trzy razy w tygodniu, a weekend w Biedronce będzie się rozpoczynał już w piątek za sprawą nowej gazetki z weekendowymi okazjami cenowymi.

- Oferujemy naszym klientom dziennie ponad 900 promocji. Ponieważ nasza oferta promocyjna jest niezwykle dynamiczna, postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek. Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jeszcze częściej różnorodną ofertą i korzystali z codziennie niskich cen oraz wielu okazji do oszczędzania – tłumaczy Dorota Wrotek-Gut, drektorka marketingu w sieci Biedronka.

Jakie promocje planuje Biedronka?

W najbliższy weekend Biedronka zaoferuje użytkownikom aplikacji lub karty Moja Biedronka następujące promocje: „Im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz”. W takim mechanizmie promocyjnym będzie można nabyć m.in. mleko UHT 3,2%, 1l za 1,79 za sztukę - przy zakupie 6 kartonów czy cukier 1 kg z firm Diamant, Polski Cukier lub Królewski przy zakupie 5 opakowań w cenie 3,29 zł za opakowanie.

W promocji 1+1 gratis będzie można też kupić olej Wyborny 1l oraz  świeży filet z piersi kurczaka Kraina Mięs. Biedronka zaoferuje także w promocji 3+1 gratis wszystkie lody Marletto na patyku, rożki, tubki i w kubeczku 90 ml – 250 ml.

Biedronka będzie mocno promowała owoce i warzywa - pęczek rzodkiewki w promocji 1+1 gratis za 1,57 zł za pęczek (przy zakupie 2), główkę młodej kapusty za 4,99 zł za sztukę czy winogrona jasne bezpestkowe 61 proc. taniej za 7,99 zł za kilogram. 

Przypomnijmy, że zgodnie z obowiązującym prawem, od kwietnia br. powróciła standardowa stawka VAT 5 proc. na wybrane kategorie produktów żywnościowych. Przedstawiciele Biedronki podkreślają jednak, że klienci sklepów sieci płacą za nie tyle samo co w marcu, ponieważ sieć podjęła decyzję o utrzymaniu w kwietniu cen regularnych ponad 4000 produktów. Wyjątkiem jest tu przede wszystkim pieczywo, w szczególności pochodzące od małych lokalnych dostawców oraz warzywa i owoce, których ceny zmieniają się na bieżąco ze względu na zależność od sezonu wegetacyjnego.

15.09.2025 / 09:26
StoryEditor
Rosną wydatki Polaków na artykuły dla dzieci. I to pomimo kryzysu demograficznego
Dzieci rodzi się w Polsce coraz mniej, ale wydatki na produkty dziecięce... rosną (fot. XELARIX/Shutterstock)

Polacy przeznaczają coraz więcej pieniędzy na produkty dla dzieci, wynika z analiz międzynarodowej firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Dzieje się to dzięki poprawie sytuacji gospodarczej, wynika również ze stopniowego wzrostu zamożności. Najszybciej rosnącym segmentem rynku artykułów dziecięcych są zabawki premium oraz gry komputerowe.

Analitycy OC&C są przekonani, że pomimo spadku liczby urodzeń, wartość rynku artykułów dziecięcych w Polsce nadal będzie rosnąć w najbliższych latach, a tempo wzrostu zbliżone b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 16:35
StoryEditor
Stokrotka coraz bliżej tysiąca sklepów. Rekordowe inwestycje i walka o rentowność
Market Stokrotka (mat. prasowe)

Stokrotka nie zwalnia tempa i planuje największe w historii inwestycje. Sieć przeznaczy w 2025 roku ponad 300 mln zł na rozwój i modernizację sklepów, a także na nowe technologie i logistykę. Choć miniony rok zakończyła stratą, zarząd zapowiada poprawę efektywności i dalszą ekspansję. Czy symboliczny próg tysiąca sklepów będzie momentem przełomowym?

Stokrotka, należąca do litewskiej grupy Maxima, w tym roku planuje powiększyć sieć o około 40 sklepów. To pozwoli jej osiągnąć długo zapowiadany cel – tysiąc placówek. W 2024 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 01:55