21.11.2018 / 14:22
StoryEditor

Black Friday rozpoczyna gorący okres w logistyce

Poczta Polska (fot. mat. prasowe Poczta Polska)
Od 21 listopada rozpoczyna się sezon zakupowy, najbardziej zapracowany okres dla e-commerce i firm kurierskich. Największy ruch przewidywany jest na dwa tygodnie przed Bożym Narodzeniem.

Z roku na rok, przy okazji Black Friday, coraz więcej sprzedawców decyduje się na specjalne rabaty i promocje. Prognozuje się, że w okresie między 19 a 28 listopada, kiedy to po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 20:02
StoryEditor
Lidl i Biedronka ponoszą koszty wojny cenowej. Dwukrotnie zwiększyły budżety na reklamę telewizyjną
Kadry z reklam Biedronki i Lidla (youtube.com)
Kadry z reklam Biedronki i Lidla (youtube.com)fot. Youtube.com
Kadry z reklam Biedronki i Lidla (youtube.com)
Wydatki na reklamę tv w kwietniu 2024 roku (Nielsen Media)fot. Nielsen Media
Kadry z reklam Biedronki i Lidla (youtube.com)
Kadry z reklam Biedronki i Lidla (youtube.com)
Lidl Polska przeznaczył w kwietniu 2024 roku dwa razy więcej pieniędzy na reklamę telewizyjną niż w rok wcześniej. W przypadku Biedronki, wydatki reklamowe w telewizji kosztowały ją o 70 proc. więcej niż w kwietniu 2023 roku. Według danych cennikowych, ceny reklam obu sieci biorących udział w wojnie cenowej wyniosły ponad 165 mln zł, wobec 85 mln zł rok wcześniej.

Największe sieci handlowe dały w kwietniu zarobić stacjom telewizyjnym. Biedronka i Lidl uplasowały się w pierwszej piątce największych reklamodawców telewizyjnych w omawianym m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 09:15
StoryEditor
Żabka wyłącza Żappka Pay, Żabu, Żappkę Post i subskrypcje w aplikacji! Jednocześnie zapowiada koniec przelewania żappsów
Żapka wygasi za kilka tygodni szereg usług dostępnych dotychczas w aplikacji (fot. mat. prasowe)
Szykują się ogromne zmiany w Żappce, aplikacji sieci Żabka. Operator właśnie ogłosił, że szereg wdrożonych wcześniej usług zniknie z apki. Część zmian nastąpi w czerwcu, inne planowane są na koniec lipca. Żabka mówi o "kompleksowym przeglądzie" funkcjonalności i zapowiada "tymczasowe wyłączenie lub gruntowną przebudowę" szeregu modułów.

Żabka zapowiada, że wyłączy możliwości płatności metodą Żappka Pay w sklepach Żabka od 17 czerwca br. Z kolei na koniec lipca planowane jest wyłączenie Żappka Post...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 16:19