11.08.2023 / 09:10
StoryEditor

Carrefour robi konkurencję pizzeriom. Sieć testuje w Polsce nowy koncept gastronomiczny. Jak wyglądają plany jego rozwoju?

<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
Pizza z Carrefoura? Czemu nie. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, francuski operator rozpoczął właśnie testy w Polsce nowego konceptu o nazwie Bistro Pizza.

Bistro Pizza to rozwinięcie konceptu Smacznie, w którym Carrefour oferuje klientom szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos, bez konieczności wcho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2024 / 19:52
StoryEditor
Fundusz Enterprise Investors przejmie firmę obsługującą największe sieci handlowe
Hipermarket Auchan w Markach pod Warszawą (wiadomoscihandlowa.pl)
Należący do Enterprise Investors, fundusz Enterprise Investors Fund IX podpisał wstępną umowę przejęcia większościowego pakietu akcji w Sescom, dostawcy usług technicznego i technologicznego zarządzania infrastrukturą (z ang. facility management) skoncentrowanego na placówkach nowoczesnych sieci detalicznych w tym takich jak: Auchan, Rossmann, LPP, Douglas czy Mango.

W ramach planowanej transakcji fundusz Enterprise Investors Fund IX (EIF IX) docelowo – m. in. po przeprowadzeniu przez obecnych akcjonariuszy większościowych działających w por...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2024 / 12:18
StoryEditor
„OH-AH!” i „Jak Babcię kocham!”, czyli marki własne Grupy Eurocash. Jak wygląda portfolio dystrybutora?
Marka ”Jak Babcię kocham!” (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash oferuje swoim klientom 102 marki własne, które stanowią uzupełnienie dla marek producenckich w wybranych kategoriach. Które z nich odgrywają najważniejszą rolę?

W swoim najnowszym raporcie Eurocash zwraca uwagę, że jego private brands są pożądaną alternatywą dla marek producenckich, ponieważ oferują konsumentom nie tylko niższą cenę, al...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2024 00:11