11.08.2023 / 09:10
StoryEditor

Carrefour robi konkurencję pizzeriom. Sieć testuje w Polsce nowy koncept gastronomiczny. Jak wyglądają plany jego rozwoju?

<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
Pizza z Carrefoura? Czemu nie. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, francuski operator rozpoczął właśnie testy w Polsce nowego konceptu o nazwie Bistro Pizza.

Bistro Pizza to rozwinięcie konceptu Smacznie, w którym Carrefour oferuje klientom szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos, bez konieczności wcho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2024 / 08:30
StoryEditor
Temu otwiera się na sprzedawców z Europy. Chce replikować model amerykański i ustalać ceny produktów
Temu (Shutterstock)

Chiński gigant internetowy chce mieć na swojej platformie sprzedawców z wybranych krajów Unii Europejskiej oraz z Wielkiej Brytanii. Najpierw trzeba jednak dostać zaproszenie.

Jak zwraca uwagę portal marketing4ecommerce.net, do niedawna na platformie sprzedawali tylko Chińczycy – w sumie ponad 100 tys. sprzedawców.

Sytuacja zmieniła się w marcu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 12:12
StoryEditor
Właściciel sieci Stokrotka rozwija nową markę prywatną. Produkty są dostępne w Polsce
Sklep sieci Stokrotka w Ząbkach

W ubiegłym roku Grupa Maxima, do której należy sieć supermarketów Stokrotka wprowadziła do nową markę prywatną Well Done we wszystkich sieciach sklepów we wszystkich krajach, co czyni ją jedną z największych marek własnych w krajach bałtyckich.

Marka Well Done oferuje obecnie ponad 550 różnych, jakościowych produktów z różnych krajów w – jak podkreśla firma  - niskich cenach w różnych kategoriach.

W 2023 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 09:18