11.08.2023 / 09:10
StoryEditor

Carrefour robi konkurencję pizzeriom. Sieć testuje w Polsce nowy koncept gastronomiczny. Jak wyglądają plany jego rozwoju?

<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
Pizza z Carrefoura? Czemu nie. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, francuski operator rozpoczął właśnie testy w Polsce nowego konceptu o nazwie Bistro Pizza.

Bistro Pizza to rozwinięcie konceptu Smacznie, w którym Carrefour oferuje klientom szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos, bez konieczności wcho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
06.09.2023 / 11:31
StoryEditor

InPost chce zdążyć z integracjami dla InPost Pay przed świątecznym pikiem sprzedażowym

Paczkomat InPost (fot. Shutterstock)
InPost skoncentrowany jest na rozwoju swojej działalności w Wielkiej Brytanii, dlatego firma nie jest zainteresowana takimi krajami, jak Czechy, Słowacja czy inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Przy okazji prezentacji wyników finansowych za drugi kwartał 2023 roku prezes Inpostu wyjaśnił również, jak będzie przebiegać wdrożenie usługi InPost Pay.

Grupa InPost odnotowała w drugim kwartale przychody w wysokości 2,14 mld zł, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Wolumen obsłużonych paczek wzrósł w tym czasie o 19 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 12:10
StoryEditor

Philip Morris International zainwestuje ponad miliard złotych w fabrykę wkładów tytoniowych w Polsce

Jacek Olczak, prezes Philip Morris International (fot. PMI)
W Krakowie Philip Morris zainwestuje ponad 1 mld zł w nową fabrykę, w której firma chce produkować najnowszej generacji wkłady tytoniowe do podgrzewania. Spółka odchodzi od tradycyjnych papierosów i koncentruje się na produktach bezdymnych.

Michał Mierzejewski, prezes Philip Morris International na obszar Europy Północno-Wschodniej podkreślił, że Polska zawsze odgrywała dla spółki strategiczną rolę.

- O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 14:24