09.09.2024 / 13:35
StoryEditor

Carrefour rozszerza współpracę z małymi i średnimi producentami

Carrefour rozszerza współpracę z małymi i średnimi producentami (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Ponad 360 rolników i lokalnych producentów żywności dostarcza już swoje wyroby do sklepów Carrefour w Polsce. Sieć stawia na bezpośrednią współpracę z małymi i średnimi gospodarstwami oraz manufakturami, które znajdują się nie dalej niż 70 km od placówek handlowych. Dzięki temu klienci zyskują dostęp do świeżych produktów, a jednocześnie ogranicza się emisję CO2 w procesie transportu. Carrefour poszukuje nowych partnerów, by dalej rozwijać lokalne łańcuchy dostaw.

 

W 2020 r. Carrefour wprowadził w Polsce innowacyjny koncept Prosto z Pola do 50 km, który umożliwił bezpośrednią współpracę z lokalnymi rolnikami. Dwa lata później dołączył ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 08:59
StoryEditor
Polacy w Black Friday zachowują się racjonalnie i inteligentnie. Nie wpadają w zakupowy szał [ANALIZA]
Black Friday, wyprzedaże

Platforma Google odnotowała w ciągu tygodnia wzrost wyszukiwań „Black Friday” o 90 proc. Rekordowo rośnie zainteresowanie zakupami na raty. Dla polskich konsumentów listopadowe wyprzedaże stają się strategicznym momentem finansowym, gdy dokonują ważnych i zaplanowanych decyzji, z dużym wyprzedzeniem i w oparciu o analizę kosztów, ofert oraz finansowania.

Z raportu Google wynika, że Polacy:

  • planują zakupy wcześniej i świadomie – +90 proc. wzrost wyszukiwań „Black Friday” w tydzień,
  • koncentrują się na dużych inwes...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 05:00
StoryEditor
Wiemy, która sieć jest najtańsza. Biedronka i Lidl wypadły z czołówki rankingu?
Jaka sieć handlowa jest najtańsza? (fot. Shutterstock)

Październik przyniósł kolejne zmiany w cenach codziennych produktów, a różnice pomiędzy sieciami handlowymi okazały się większe niż miesiąc wcześniej. Dane z raportu ASM SFA pokazują zarówno wzrost średniego koszyka, jak i znaczące wahania cen między poszczególnymi formatami sprzedaży.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Średnia cena koszyka zakupowego
  • Jaka sieć handlowa jest najtańsza?
  • Jakie produkty najmocniej?
  • Czy w dyskontach wciąż jest tanio?

Zg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 08:55