09.09.2024 / 13:35
StoryEditor

Carrefour rozszerza współpracę z małymi i średnimi producentami

Carrefour rozszerza współpracę z małymi i średnimi producentami (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Ponad 360 rolników i lokalnych producentów żywności dostarcza już swoje wyroby do sklepów Carrefour w Polsce. Sieć stawia na bezpośrednią współpracę z małymi i średnimi gospodarstwami oraz manufakturami, które znajdują się nie dalej niż 70 km od placówek handlowych. Dzięki temu klienci zyskują dostęp do świeżych produktów, a jednocześnie ogranicza się emisję CO2 w procesie transportu. Carrefour poszukuje nowych partnerów, by dalej rozwijać lokalne łańcuchy dostaw.

 

W 2020 r. Carrefour wprowadził w Polsce innowacyjny koncept Prosto z Pola do 50 km, który umożliwił bezpośrednią współpracę z lokalnymi rolnikami. Dwa lata później dołączył ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 14:54
StoryEditor
To koniec zalewu tanich paczek z Chin? Kluczowe zmiany możliwe dwa lata wcześniej!
Bruksela chce lepiej bronić europejskich sprzedawców internetowych (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska chce zakończyć zwolnienie celne dla paczek o wartości poniżej 150 euro już w pierwszym kwartale 2026 roku, podało "Politico". Zgodnie z propozycją, zmiany zostaną przyspieszone o dwa lata względem pierwotnego planu, który zakładał wprowadzenie nowego progu dopiero w 2028 roku. Byłoby to wielkie zwycięstwo m.in. dla polskich sprzedawców internetowych.

Według informacji "Politico", komisarz ds. handlu i bezpieczeństwa gospodarczego Maroš Šefčovič wysłał list do ministrów finansów z krajów UE, w którym stwierdził, że "jeśli pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 10:44
StoryEditor
Żabka ma wielkie oczy. Good Mood - sieć wprowadza na półki nową markę własną
Marka własna Żabki Good Mood (fot. mat. prasowe)

Żabka wprowadza na rynek nową markę własną Good Mood. Nowa linia przekąsek, słodyczy i napojów ma wspierać strategię zwiększania udziału private label w sprzedaży sieci liczącej już ponad 12 tys. sklepów.

Jak tłumaczy Żabka, nowości wprowadzane są wyłącznie w sieci i mają wzmacniać jej ofertę impulsową, będącą jednym z kluczowych motorów wzrostu w segmencie convenience....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. listopad 2025 08:58