23.08.2025 / 12:48
StoryEditor

Brudne toalety i płatne parkingi odstraszają klientów od galerii handlowych. Dlaczego ich właściciele strzelają sobie w stopę?

Najważniejszą cechą parkingu w centrum handlowym jest dla klientów: możliwość bezpłatnego postoju przynajmniej przez dwie godziny (fot. Shutterstock)

Zarządcy centrów handlowych często mówią o tym, że to właściwie dobrany miks najemców decyduje o powodzeniu takich obiektów, Koncentrują się też na zielonych inwestycjach. Tymczasem z badań wynika, że uwaga klientów centrów handlowych skupia się zupełnie gdzie indziej i zamiast paneli fotowoltaicznych woleliby oni, żeby toalety w takich obiektach były czyste, a parkingi bezpłatne.

Infrastruktura w centrach handlowych, i to ta podstawowa, pozostawia wiele do życzenia - twierdzą przedstawiciele Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU). Wska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 21:44
StoryEditor
W starciu z Amazonem i Allegro można rosnąć. Erli bije rekordy i szykuje ofensywę na 2026 rok
Rekordowe półrocze Erli – jakie są wyniki finansowe za I połowę 2025 roku?

Polski rynek e-commerce ma nowego pretendenta do walki z gigantami. Platforma zakupowa ERLI po trzech kwartałach 2025 roku notuje mocny wzrost wyników, rośnie szybciej niż Amazon i Allegro, a jego aplikacja staje się jednym z głównych kanałów zakupów w kraju. Firma deklaruje, że chce być realną alternatywą dla globalnych marketplace’ów. Czy polski gracz ma szansę przełamać dominację największych?

ERLI z historycznymi wynikami. Rekordowe tempo wzrostu

ERLI opublikowało wyniki po trzech kwartałach 2025 r., pokazując jedne z najsilniejszych rezultatów w swojej historii. Od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.11.2025 / 14:48
StoryEditor
Puma na celowniku Chińczyków. Czy kolejna europejska marka trafi w azjatyckie ręce?
Marka Puma może zostać przejęta przez azjatycką firmę (fot. Shutterstock)

Chiński holding Anta Sports, który ma już w portfolio takie marki jak Fila i Jack Wolfskin, a także Salomon rozważa przejęcie niemieckiej firmy Puma. Nie jest jednak jedynym zainteresowanym tą spółką i należącym do niej ikonicznym sportowym brandem.

Niemiecka spółka Puma nie radzi sobie najlepiej. Jej akcje zanotowały znaczący spadek (o ponad 60 proc. w ostatnim roku), co spowodowało, że wycena rynkowa firmy stopnia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 04:39