27.05.2019 / 16:15
StoryEditor

Centrum Galaxy w Szczecinie stawia na współpracę z… Zamkiem Książąt Pomorskich

Konferencja po podpisaniu listu intencyjnego pomiędzy Centrum Galaxy a Zamkiem Książąt Pomorskich (mat. prasowe)
Centra handlowe coraz lepiej radzą sobie z problemami związanymi z zakazem handlu w niedziele. Centrum Galaxy postawiło nie tylko na rodzinną rozrywkę, ale także na bogatą i ambitną ofertę kulturalną. Wraz z Zamkiem Książąt Pomorskich przygotowuje nowy cykl wydarzeń kulturalnych. Przedstawiciele instytucji podpisali list intencyjny w tej sprawie.

– Jesteśmy najbardziej rodzinnym centrum handlowym w Szczecinie. Naszych klientów, od marca tego roku, w każdą niedzielę niehandlową zapraszamy na rodzinne wydarzenia. Doskonal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 12:12
StoryEditor
Agenci AI będą niezbędni, by utrzymać konkurencyjność w branży FMCG w ciągu najbliższych dwóch lat [BADANIE]
Sztuczna inteligencja w FMCG (fot. Shutterstock)

Prawie 9 na 10 przedstawicieli firm z branży FMCG uważa, że agenci AI będą niezbędni, by utrzymać konkurencyjność w ciągu najbliższych dwóch lat, a 88 proc. spodziewa się, że bezpośrednio podniosą słupki sprzedaży - wynika z danych firmy Saleforce.

Badani przedstawiciele firm (98 proc.) wskazują, że zmiany w polityce gospodarczej, takie jak cła, które wpływają na zaopatrzenie, działalność i marże. W odpowiedzi firmy dostos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 12:53
StoryEditor
Sinsay uruchamia platformę marketplace. Czy Allegro powinno się obawiać projektu Grupy LPP?
Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy

Gdański koncern odzieżowy LPP, właściciel marek Cropp, House, Mohito, Reserved i Sinsay, przygotowuje się do uruchomienia platformy marketplace, na której już wkrótce mogą pojawić się tysiące sprzedawców z branży odzieżowej, lifestyle, beauty i innych. Czy projekt ma potencjał, by stać się jednym z kluczowych platform e-commerce w Polsce?

LPP uruchomi własną platformę marketplace

Firma LPP pracuje nad uruchomieniem własnej platformy marketplace, która może stać się kanałem sprzedaży dla wielu firm z różnych b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 03:14