06.10.2020 / 19:28
StoryEditor

Galeria Młociny ze sklepem zero waste

Bazar Miejski (fot. mat. pras.)
W Galerii Młociny pojawiła się wyjątkowa przestrzeń dla zwolenników filozofii „zero waste”. Bazar Miejski, autorski koncept zachęcający do korzystania z dóbr w obiegu zamkniętym, otworzył na warszawskich Bielanach, w należącym do EPP i Echo Investment centrum handlowym, swoją największą lokalizację w Polsce (167 mkw.). To czwarty sklep marki, gdzie można kupić lub sprzedać używane rzeczy.

Kolejny, po Modivo czy Primarku, unikalny na polskim rynku koncept wybrał bielańskie centrum handlowe na swój debiut. Bazar Miejski otworzył w Galerii Młociny swoją pierwszą lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.12.2023 / 13:45
StoryEditor
1000 sklepów JBB Bałdyga w całej Polsce. Firma cieszy się z sukcesu programu "Czas Partnerstwa"
Sklep JBB (fot. mat. pras.)
JBB Bałdyga – polska rodzinna firma mięsna – poszerza dystrybucję. Firma otworzyła dwa sklepy partnerskie pod nazwą "Masarnia u Józefa" w Mysłowicach i Opolu. Tym samym łączna liczba sklepów partnerskich oraz sklepów własnych JBB przekroczyła już 1000 placówek.

Firma JBB Bałdyga, rozwija sieć sklepów własnych i partnerskich na terenie całej Polski. Liczba placówek sięgnęła 1000, co zdaniem przedsiębiorcy świadczy o skuteczności przyję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
06.12.2023 / 09:43
StoryEditor
Alarm! Realne obroty najemców w centrach handlowych nie rosną. Jest apel do właścicieli obiektów
Realne obroty najemców w centrach handlowych nie rosną (fot. Pixabay)
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że inflacyjny wzrost obrotów nie oznacza zwiększenia dochodów najemców w galeriach handlowych. Co więcej – szybko rosnące koszty pracy, energii, koszty wspólne i opłaty na rzecz właścicieli centrów istotnie przewyższają wskaźniki wzrostu cen w Polsce. To pokazuje, że realnie koszty działalności sklepów w obiektach handlowych są coraz wyższe, a przy mniejszej odwiedzalności, coraz trudniej zwiększyć sprzedaż w takim stopniu, by utrzymać rentowność. W konsekwencji marże sklepów i punktów usługowych zlokalizowanych w centrach handlowych systematycznie maleją.

Według ZPPHiU, przedstawiciele właścicieli centrów regularnie powiadamiają o wzroście obrotów najemców, ale w swoich komentarzach nie odnoszą się do danych dotyczących inflacji...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11. grudzień 2023 16:45