01.03.2019 / 11:47
StoryEditor

Halę Koszyki w ubiegłym roku odwiedziło blisko 3 miliony osób [ZDJĘCIA]

Hala Koszyki w Warszawie ma za sobą niezwykle udany rok. Zrewitalizowane przestrzenie Hali odwiedziła wtedy rekordowa liczba gości – prawie 3 miliony osób. Ten rezultat potwierdza rosnącą popularność projektów wielofunkcyjnych wśród polskich konsumentów.

Hala Koszyki wciąż bije rekordy popularności wśród warszawskich obiektów wielofunkcyjnych. Zabytkowe wnętrza przyciągają stałych bywalców oraz nowych odwiedzających, w tym polsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 15:53
StoryEditor
Klienci stacji paliw coraz częściej chodzą tam po... zakupy, a co z tankowaniem? Kim są i czego oczekują?
Sklep na stacji paliw Circle K (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Choć 90 proc. odwiedzających stacje benzynowe chce zatankować paliwo, to osoby, które planują tylko zrobić zakupy w sklepach na stacjach charakteryzują się większą częstotliwością wizyt. O ile tankujący średnio pojawiali się na badanych stacjach 6 razy, o tyle kupujący już 9 razy. Inaczej rzecz ujmując, 7 proc. populacji klientów stacji benzynowych zrealizowało w badanym okresie 10 proc. wizyt – wynika z badania firmy Selectivv.

Firma Selectivv poddała grupę "tankujących", jak i "kupujących" profilowaniu zarówno ze względów demograficznych (wiek), behawioralnych (np. uprawianie sportu amatorskiego), jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 10:05
StoryEditor
Lisek na ostatniej prostej do rentowności. Kiedy start-up może ją osiągnąć?
Michał Krowiński, współzałożyciel Liska twierdzi, że pod względem rentowności start-up nie ma się czego wstydzić (fot. Wiadomosci Handlowe/Łukasz Rawa)
Wyjście Barbory z polskiego rynku czy ograniczenie zasięgu usługi Jush, realizowanej przez Żabkę, ale także wycofanie się firmy Getir z operacji w Europie i USA, stawiają rentowność biznesów q-commerce‘owych pod dużym znakiem zapytania. Tymczasem Lisek jest od niej już tuż tuż.

Pod względem rentowności, która dla klienta może jest mniej istotna, ale dla biznesu krytyczna nie mamy się czego wstydzić – stwierdził Michał Krowiński, współzałoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2024 11:33