30.11.2023 / 12:06
StoryEditor

Jakie nowe marki sklepów pojawiły się w Polsce? W 2023 roku było najwięcej debiutów sieci handlowych od 4 lat!

Pesymistyczne głosy o końcu handlu stacjonarnego wydają się już odległym wspomnieniem (fot. Shutterstock)
Od początku roku na polskim rynku handlowym zadebiutowało 25 marek, m.in. Hugo, brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss, norweska marka Helly Hansen, Popeyes, czy litewskie Candy Pop. Już teraz, jak wynika z raportu Cushman & Wakefield Trends Radar, możemy powiedzieć, że 2023 rok odnotował najwięcej debiutów sieci handlowych od 4 lat, a jednocześnie mniej wyjść z rynku w porównaniu do lat ubiegłych.

Według danych firmy Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2025 / 08:44
StoryEditor
Do Netto zamiast do banku. Sieć wprowadza nową usługę dla klientów
Netto wprowadza do części sklepów nową usługę (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Szerokie spektrum usług dodatkowych to domena sieci convenience na czele z Żabką. Jednak dyskonty także próbują swoich sił na tym polu. Dowodzi tego wprowadzenie nowej usługi przez sieć Netto. Na czym ona dokładnie polega i w ilu placówkach klienci mogą z niej skorzystać?

Sieć Netto zrobiła kolejny krok na drodze do rozszerzenia portfela usług dla klientów. Po wprowadzeniu kilka lat temu opcji wypłaty gotówki podczas zakupów (cashback) teraz wdro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 08:20
StoryEditor
InPost przejmuje konkurenta! Rafał Brzoska: Ta akwizycja przyspieszyła nasz rozwój o pięć lat
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Grupa InPost, specjalizująca się w dostawach dla e-commerce przejmuje firmę Yodel – jednego z największych dostawców przesyłek w Wielkiej Brytanii. Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost podkreślił, że ta akwizycja przyspieszyła rozwój na rynku brytyjskim o pięć lat.

Dzięki przejęciu firmy Yodel spółka InPost umacnia pozycję trzeciego niezależnego operatora logistycznego w Zjednoczony Królestwie i znacząco przyspiesza swoje tempo wzrostu. To...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:54