05.10.2020 / 16:10
StoryEditor

Kolejny cios w galerie handlowe? Branża kinowa stoi na skraju przepaści

Oferta rozrywkowa i kulturalna przyciąga klientów największych centrów handlowych (na zdj. łódzka Manufakatura) (Konrad Kaszuba)
Multikina są bodaj najważniejszym elementem pozahandlowej oferty dużych galerii handlowych. Przyciągają mnóstwo klientów, na czym korzystają także lokale gastronomiczne i detaliści. Tymczasem – jak relacjonuje „Wirtualna Polska” – największe światowe sieci multipleksów zastanawiają się nad zamknięciem swoich biznesów – przynajmniej na czas pandemii. To może być kolejny cios w centra handlowe.

Jedna z największych globalnych sieci kin Cineworld – w Polsce prowadząca multikina Cinema City – chce zamknąć wszystkie swoje 543 kina i zwolnić 5500 osób – tylko w USA, Wielki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
05.12.2025 / 12:19
StoryEditor
Adam Manikowski o planach Żabki na 2026 r. Kolejny magazyn, 1300 nowych sklepów i rozwój programu Żabka Flex
Adam Manikowski, CEO Żabka Polska business unit, vice president Żabka Polska (fot. Maciej Nowaczyk)

- Grupa Żabka stawia na konsekwentną realizację strategicznych celów w 2026 roku. Największy potencjał widzimy w organicznym rozwoju sieci sklepów, zwiększaniu sprzedaży online oraz wprowadzaniu innowacyjnych usług i produktów dopasowanych do lokalnych potrzeb, jak również wykorzystaniu synergii między różnymi biznesami Grupy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, CEO Żabka Polska business unit, vice president Żabka Polska.

Przedstawiciel Żabki pytany o cele i plany grupy na 2026 r. wskazuje, że kluczowe znaczenie będzie miało utrzymanie dyscypliny operacyjnej i efektywności kosztowej, na które Ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 09:44
StoryEditor
Wzrosty cen hamują przed świętami? Nowe badanie pokazuje jak mogą wyglądać bożonarodzeniowe zakupy
Tempo wzrosu cen żywności spada (fot. Canva)

Dane UCE Research pokazują, że w listopadzie wzrost cen codziennych produktów wyniósł 4,2 proc. w skali roku. Sama żywność również drożeje wolniej.

Według raportu pt. „Indeks cen w sklepach detalicznych” autorstwa UCE Research i Uniwersytetów WSB Merito, w listopadzie codzienne zakupy Polaków zdrożały średnio o 4,2 proc. Do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 22:46