04.04.2020 / 15:40
StoryEditor

Koronawirus uderza w wyniki sieci sklepów Wojas. W kwietniu sprzedaż może spaść nawet o 70 proc.

Sklep sieci Wojas (Wojas)
Wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Wojas w marcu 2020 roku wyniosła 12,93 mln zł i była niższa o 34,4 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w marcu 2019 roku. W marcowych wynikach firmy widać m.in. negatywny efekt zamknięcia sklepów w centrach handlowych.

W okresie styczeń - marzec 2020 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Wojas wyniosła 49,28 mln zł i była niższa o 2,7 proc. w stosunku do przychodów osiągnięt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 13:16
StoryEditor
Sieć Komfort rozwija nową strategię, którą wspiera AI. Podłogi, drzwi i kuchnie to już przeszłość?
Sklep Komfort Home

Sieć sklepów Komfort, znana klientom z kategorii łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, rozwija swoją ofertę całościowej aranżacji wnętrz. Firma realizuje kompleksowe wsparcie - od pomiaru, przez projekt, aż po montaż. Nowa strategia zakłada rozbudowę modelu „od pomysłu po realizację” w całej sieci - zarówno w sklepach własnych, jak i w salonach franczyzowych.

– Coraz więcej klientów poszukuje nie tylko produktów, ale także  wsparcia w procesie aranżacji wnętrz. Naszym celem jest, aby marka Komfort była postrzegana jako dostawca kompl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 12:58
StoryEditor
300 zł na zakupy w Biedronce. Potentat w branży pożyczek gotówkowych wystartował ze specjalną ofertą na karty kredytowe
Provident kusi klientów do zakładania kart kredytowych oferując im vouchery na zakupy w Biedronce (fot. Bartek Banaszak)

Provident kusi Polaków, żeby zakładali karty kredytowe, oferując im vouchery do sklepów Biedronka. Czy każdy, kto to zrobi, ma szanse na darmowe zakupy za kwotę 300 zł w dyskoncie tej sieci, czy jak zawsze trzeba wczytać się w warunki promocji?

Provident Polska wprowadził promocyjną ofertę, w ramach której nowi posiadacze kart kredytowych wydanych przez tę firmę mogą otrzymać do 300 zł w postaci voucherów na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2025 11:15